10.6.09

Featured @ Hip+Hot website

Today I'll write in Dutch, sorry for people who don't understand it.
Vandaag doen we deze blog maar in het Nederlands.

Judith de eigenaresse van de Hip+Hot website heeft een leuk artikel over mijn website geschreven, tevens zijn er een aantal product foto's te zien. Ik ben super blij met deze 'promotie' niet alleen omdat ik op deze manier meer bekendheid krijg. Maar ook omdat ik de Hip+Hot website super leuk vind. Je kunt er een hoop websites met mooie spulletjes vinden, veelal handgemaakt. En ook staan er een hoop kortingsacties, prijsvragen en mail-en-win acties op de site.

Tevens staat er een kortings code bij het artikel die je in kan vulleen wanneer je een product bij Essie's koopt. Met deze code krijg je 15% korting op je aankoop (m.u.v. de verzendkosten). Dus zeker de moeite waard om een kijkje te nemen.

2 reacties:

Diana zei

iemand anders je idee/shop oppikt en het gaaf vindt en het dan ook nog eens gaat promoten! Gefelciteerd! (enne: bedankt voor je stem!)

Diana zei

(o, het eerste gedeetle vanmijn comment was weggevallen..)

Ik bedoelde:
Super! Altijd fijn dat...
(en dan de rest van de comment, zie hieronder!))