28.7.09

Give away!!

To celebrate my blog reached his 1.000 visitor today I'll do a little 'give away'.
Well it's not only a 'give away' beacuse you can choose what you
would like to win.

This is what you have to do:
- Choose one of the pictures with the articles of your choice below.
- Leave a message with your name and the character from
the picture of your choice.

I'll pick a random winner on tuesday 08-12-'09 and I'll announce
the winner on this blog.
.................................................................................................................

Om te vieren dat ik vandaag mijn 1.000e bezoeker heb gehad op mijn blog organizeer ik een kleine 'give away'. Eigenlijk is het geen echte 'give away'
want je mag zelf kiezen wat je zou willen winnen.

Dit is wat je moet doen:
- Kies een van onderstaande afbeeldingen met de artikelen die je
zou willen winnen.
- Laat een berichtje achter met je naam en het nummer dat in de
door jou gekozen afbeelding staat.

Op dinsdag 12-8-'09 kies ik een willekeurige winnaar en maak deze
bekend hier op mijn blog.


Keychain wallet, owl keychain, magnet, lipbalm, eraser


Tree keychain, wallet/camera case, magnet, eraser, lipblam


Wallet, matryoshka keychain, pinn, magnet, lipbalm

21 reacties:

MusWriter zei

Neat.

Tizzalicious zei

Oooh, cute goodies :)

Ik ga helemaal voor C! Matryoshka Love!

Little Z zei

Oe, leuk! En gefeliciteerd!
Daar doe ik natuurlijk aan mee en ik ga voor pakketje B (ha, ha, dat rijmt)

Groetjes, Lisette

Digital Misfit zei

Congratulations on 1000+ visitors!
I adore all of the sweet goodies, but B with the adorable tree is my favorite :)

heidig@gmail.com
♥ Heidi

madj zei

Such lovely items. C is my favourite with the wonderful Matroyskha. xx

mamutopia zei

ooh allemaal leuk! Maar ik kies B :)

work-and-process zei

Hey!
Wat tof dat je al zoveel bezoekers hebt!
en wat een leuke giveaway =)
Ik vind alle drie de foto's leuk :p eem A of B het maakt me niet uit haha.

Succes!
Marieke

E sther zei

Gaaf Es, gefeliciteerd met je 1000+ bezoekers op de site!

Hopelijk mag je nog heel lang doorgaan met het maken van je mooie dingetjes.

Ik vind alle drie de give-away pakketjes erg leuk, maar als ik moet kiezen: dan B.

Veel succes met kiezen wie er wint!

E sther

Astrid van Waas zei

Hé wat leuk, gefeliciteerd met je 1000ste bezoeker. Natuurlijk doe ik mee, mijn voorkeur gaat naar pakketje C maar eigenlijk vind ik ze alledrie heel erg leuk.

Groetjes Astrid

O ja in je engelse tekst staat:
I'll pick a random winner on tuesday 08-12-'09, 8 DECEMBER, dit duurt volgens mij wel erg lang!!!

Essie's handcraft cuteness zei

Dank je Astrid voor je oplettentheid. De datum in het Engels klopt zo wel, daar zijn de dag en de maand altijd omgedraaid ;)

Liesbeth zei

Wat een originele actie. Leuk. I'm in! Ik ga helemaal voor die superleuke uil-sleutelhanger!
Enneh.. op naar de 10.000 bezoekers!

Liesbeth zei

Dat is A dus! ;)

Astrid zei

oeps, sorry dat wist ik niet!!

LeighAnn zei

I love A, the cute owl. Thanks.

Miss zei

Gefeliciteerd!I choose letter C!GREAT ITEMS, as always!
I'm missfleurette@dawanda
mapetitestar@hotmail.com

Magdalena zei

All of them are amazing but my favourite would be C :)
Love
Magda

Jona zei

very hard decision. Congratulations on your 1000 visitors :) I just discovered your blog and will be continuing reading ;)
If I had to pick one it would be A with the owl, it absolutely adorable!
XO Johanna

NeMe zei

Congrats on 1000 visitors! I'm a new visitor to your blog too. You make a lot of cute stuff :> B is my favourite too, as I loove trees!

Nancy zei

Wow...way too hard to pick! I want them all! If I have to I choose A:) Lovely giveaway prizes and congrats on reaching 1000 views. Thanks for following my blog too! Take care, Nancy

Brigitta zei

Gefeliciteerd met je 1000e bezoeker! En wat maak je ontzettend leuke dingen!!! Ik ga voor C (hoewel ik lang over A heb lopen twijfelen hahaha)

Fijne zondag

Brigitta

Anneleen zei

Hele leuke pakketjes hoor! Mooi afgewerkt en erg toffe labeltjes heb je daar :)
Mijn voorkeur gaat uit naar C!
Vele groetjes!