2.1.10

Win een Essie's clutch bij Libelle.nl

Sorry again, this competition is for Dutch readers only. I'll try to arrange an international give-away soon. So all you visitors from outside The Netherlands could join also to win a product of Essie's.

Onlangs ontving ik een email van Libelle.nl. Ze vonden mijn producten en website zo mooi. En vroegen of ik het leuk zou vinden als ze een artikel over mijn webshop zouden schrijven. Nou, natuurlijk daar hoef ik niet lang over na te denken, geen probleem. We hebben er meteen maar een win-actie van gemaakt. Je kan een van mij drie clutches winnen en het enige wat je daarvoor hoeft te doen is: naar de website van Libelle.nl gaan en het formulier invullen (eigenlijk is het nog simpeler dan een prijsvraag). De wedstrijd loopt tot 11 januari, dus ga naar Libelle.nl en doe mee!!