2.4.10

Essie's in 'Yes'

A few weeks ago Jeltje from Jeltjefotografie.nl was in my house to take some photo's of my house and products. We had a fun morning and the result is a wonderfull article in a Dutch girl magazine called 'Yes'.

Een paar weken geleden was Jeltje van Jeltjefotografie.nl bij mij thuis om foto's van mijn huis en mijn producten te maken. We hadden een gezellige ochtend en het resultaat is een erg leuk artikel in de rubriek 'Mijn stijl' in het tijdschrift 'Yes'.


You can see the pictures and read the article here: (it's in Dutch).
Thanks to Pamela!!


Zie hier het artikel, ik ben heel erg benieuwd wat jullie ervan vinden.
Pamela bedankt!!

6 reacties:

mamutopia zei

Leuk interview!!

Merel zei

Wow wat gaaf!
Leuk stukje en natuurlijk goede publiciteit voor je winkel!

Fijne paasdagen

Lieve Lyntje zei

Dat is ontzettend leuk zeg, mooi artikel met leuke foto's! Hoe ben je daar zo in terecht gekomen? Hartstikke leuk zeg en goede promotie voor je webwinkeltje!

Tizzalicious zei

Leuk interview, en je huis is ook helemaal leuk! :D

Nadiake zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Nadiake zei

Leuke Foto's , heb jij een gezellig fris huisje zeg!
Brengt mij op ideetjes :-)