18.4.10

New cute design

After there was an article in a girl magazine of me, my house and my products I received a lot of mails from people who would love to buy the teapot coasie with dots and cupcake. Unfortunatly I made that one for my own teapot, so I decided to make one for in the webshop with matching pot holders. The back of the coasie contains three little pockets for holding your teabags.  I'm very curious what your opinion is about them? I think they'll be very cute in a kitchen...


Nadat ik met een artikel over mijzelf, mijn huis en mijn producten in het tijdschrift 'Yes' stond kreeg ik diverse emails van mensen die vroegn of de theemuts met roze stippen te koop was. Helaas niet omdat ik deze voor mijn eigen theepot had gemaakt. Daarom heb ik besloten om een nieuwe te maken met bijpassende pannelappen. De achterkant van de theemuts heeft drie kleine vakjes om je theezakjes in te bewaren. Ik ben heel erg benieuwd wat jullie ervan vinden? Ik denk dat ze erg schattig in een keuken zullen staan...

9 reacties:

work-and-process zei

Hij is echt superleuk!! Erg handig die vakjes =)

Lieve Lyntje zei

Hartstikke leuk zijn ze geworden, prachtig dat roze met stippen en je cupcake erop! ^_^

mamutopia zei

Wat een leuke set! En die zakjes op de achterkant vind ik super. Alleen iets te roze voor mij ;)

Essie's hndcraft cuteness blog zei

Bedankt!!
De pannelappen zijn vanmiddag meteen verkocht, een succes dus. Binnenkort nog maar een paar setjes maken dan :)

Dragon Watcher zei

Hou niet zoveel van rose (wel een beetje hoor ;) ) maar hij is prachtig :D

Applepiepussy zei

Sweeet, handig ook met die zakjeshouder. EN je bent getagged (kijk maar op mijn blog). x

work-and-process zei

Hey! Ik heb de schoenen niet besteld omdat ik het niet aandurf qua maat. Het verschilt nogal per schoen en dan is $60 nog best veel =)
Heb je het al geprobeerd?

Zoë Spin zei

Hallo,

heeft u ook een patroon van de theemuts? Ik vind hem zo leuk!

Essie's handcraft cuteness blog zei

@zoe Het is mijn eigen ontwerp en de theemutsen zijn te koop in mijn webshop. Dus ik ga zeker het patroon niet geven.