11.4.10

Spring is here!!

It's spring over here for a couple of weeks now and yesterday was a very lovely day. In the morning I went to a big garden shop with my sister and hubby. I bought some new plants, flowers and vegetable seeds for in our little garden. And little it is: 4 x 4,5 m. but that doesn't mean I would like to make it bright, colourful and cozy. The garden was a real big mess because I didn't clean up the whole winter. But now it's organized an nice. I've plant a lot of vegatable seeds like: tomatos, coriander, little onions, radish, and thyme. I can't wait to see them grow. The little table of glass is gone now and there are still some things that need to be done like the old ugly fridge we have to throw away. I hope more sunshine is coming soon so we can sit in the garden and enjoy a bbq with friends.

Het is nu al een tijdje lente in NL en gisteren was het een mooie dag. In de ochtend ben ik met mijn zusje en vriend naar een groot tuincentrum gegaan en heb daar nieuwe planten, bloemen en zaden gekocht voor in onze kleine tuin. En klein is hij zeker: 4,5 x 4 m. maar dat betekend natuurlijk niet dat ik hem netjes, vrolijk en gezellig wil maken. De tuin was een echte puinhoop omdat ik hem de hele winter niet opgeruimd of schoongemaakt heb. Maar nu is hij netjes en schoon. Ik heb een hoop groentezaadjes geplant zoals: koriander, bosui, tijm, rozemarijn, tomaten en radijs. Ik kan niet wachten tot ze gaan groeien. De kleine tafel van glas hebben we weggedaan en er zijn nog wat meer dingen die gedaan moeten worden zoals het weggooien van die lelijke koelkast die alleen maar in de weg staat. Ik hoop dat er gauw meer zonnige dagen komen zodat we er lekker in de tuin kunnen zitten en kunnen bbq-en met vrienden.

 
Before & After
Voor & Na

2 reacties:

Noni zei

A painting in the garden...I LOVE it!

Essie's hndcraft cuteness blog zei

Ja leuk he, dit soort dingen maak ik op mijn werk. Het is een print op bisonyldoek en dan opgespannen op een frame. Er staat er nog een in de planning voor ernaast.