10.5.10

And the winner is.....


Nancy:
"Jeetje, wat leuk zeg!! Ik ben al een tijdje fan van je! Vooral de cupcakes vind ik helemaal super!! En nu een give-away.. daar wil ik toch ook wel heel erg graag aan mee doen.. moeilijk kiezen, maar ik ga voor pakket A."

Nancy gefeliciteerd met het pakketje dat je gewonnen hebt, het komt z.s.m. jou kant op.
En dan willen we natuurlijk wel graag weten wat je ervan vindt?!?!?

Niet gewonnen? Wees niet getreurd, Essie's blog gaat richting de 100 'followers'.
Wanneer dit aantal bereikt is zal er weer een 'Giveaway' zijn, zorg dus dat er meer vrienden, familie en wie dan ook de blog gaan volgen.

3 reacties:

Homemade by Nancy zei

Hoe ik het vind?! Ik vind het helemaal geweldig!! Ik win nooit iets! En dan nog wel zo iets leuks ;-) Super!!! Dank je wel!!! Ik vind het jammer voor de anderen, maar ben 'stiekem' wel heel erg blij voor mezelf ;-))))

Groetjes, Nancy

Lieve Lyntje zei

Oeh leuk zeg, gefeliciteerd Nancy!

Louana zei

Thanks for following my blog!
Just wanted to let you know that if you comment in this blog post’s comment section
http://loulogue.blogspot.com/2010/05/eleventh-monkey-giveaway.html 
and say there you're my follower, then you have entered yourself in my custom made monkey giveaway!