5.5.10

Join the 'Give-away'

Today is 5th May (this day the Dutch people where liberated from the Germans in world war two in 1945). In The Netherlands this day is a national holiday. To celebrate this, I would like to announce a give-away.
The only thing you have to do is:
  • Leave a comment with which one of the sets below you would like to winn (A, B or C).
  • Everybody can join, national and international.
  • The winner will receive the set of his/her choice and will receive an email.
  • Please don't forget to leave your email adres so I'll be able to contact you.
  • The give-away will be closed monday 5-10-'10
  • All sets have a shop value of  +/- € 22,50
................................................................................................................................

Omdat het vandaag 5 mei is organiseer ik een give-away om dit te vieren.

Om deel te nemen moet je het volgende doen:
  • Laat een commentaar achter met de set van jou keuze (A, B of C).
  • Iedereen kan mee doen.
  • De winnaar ontvangt de set naar zijn/haar keuze en ontvangt een email.
  • Vergeet niet om je mail adres achter te laten zodat ik je kan contacteren.
  • De give-away sluit op maandag 10-5-'10
  • Alle sets hebben en winkel waarde van +/- € 22,50

18 reacties:

Lieve Lyntje zei

Hai! Was La Feria geslaagd? Hoop dat het gezellig was met alle crafty meiden!
Leuk zo'n give-away. Je hebt weer mooie dingen gemaakt! Ik doe graag mee en ga voor pakketje C ^_^ !
{lievelyntje@gmail.com}

Tess zei

Weeral zulke mooie dingen!
Ik doe heel graag mee voor setje A. Geniet nog van Bevrijdingsdag. :-)

Astrid zei

Graag doe ik mee, wat een mooie spulletjes. Mijn voorkeur is setje A, maar eigenlijk vind ik ze alledrie heel mooi!
Groetjes en fijne dag nog, Astrid
andre.astrid@kpnmail.nl

Esther Meijer zei

Leuk zo'n give away, wat een mooie dingen heb je weer gemaakt!

Ik doe ook graag mee, voor pakketje C.

Geniet van vandaag!

Esther M.

daniel_esther@hotmail.com

Liza zei

Hoi Esther,
Onze uiltjes doen al goed hun werk hoor!! Kijk hier maar eens.

Leuke actie! Ik ga voor setje A.
Groetjes Liza

(liza@vanderhurk.nl)

Tizzalicious zei

Aaah, ze zijn allemaal zo leuk! Maar ik denk dat ik ga voor setje C :)

Sammie zei

hoi,

Wat een leuke dingen maak je seg:) ben op je site gekomen via de la feria markt:)Ik zelf heb meegedaan met de goodiebag (delicious treats)

Maar ik doe graag mee met de give away ik zou graag pakketje C willen winnen:)

groetjesss
sammia

Kimminita zei

Nou ja! Wat doe jij nou? Iets weggeven? ;)

Ze zijn alledrie hartstikke leuk, maar ik ga toch voor de pink overload, dus B als ik mag kiezen.

work-and-process zei

Hey wat leuk!! ik vind C wel erg schattig!

Groetjes,
Marieke

PINKA - Italie2go zei

Een give-away? Je zou het bijna niet geloven maar ik houd van Give-ways:o) Alle gekheid op een stokje: ik doe er alleen aan mee als ik ze écht de moeite waard vind, en dat vind ik in dit geval zeker! Nu zou ik bijna voor C gaan maar nee. Ik kies A. Ik weet namelijk dat mijn zus jouw spulletjes nóg leuker vindt en dus zou ik deze give-away graag zelf weer doorgeven aan mijn nietsvermoedende zus die nu op vakantie is. Word je toch blij van? Geven?

Groetjes!
Karin alias PINKA

MamaNinthe zei

Jee, wat leuk!! Hoe kan ik daar uit kiezen?? Nou, doe dan maar B!

Veel groetjes
Jorike

(jorikegerritsen@hotmail.com)

Nancy zei

Jeetje, wat leuk zeg!! Ik ben al een tijdje fan van je! Vooral de cupcakes vind ik helemaal super!! En nu een give-away.. daar wil ik toch ook wel heel erg graag aan mee doen.. moeilijk kiezen, maar ik ga voor pakket A. (enderinkfam@kpnmail.nl)

Janie zei

Ahhh daar kan ik toch helemaal niet tussen kiezen... B... nee A... Uhmmm C is qua kleurstelling ook heel mooi... Pfff lastig hoor.

Hmmm... Ik zeg C(ute) (:

Groetjes... Janie
{gotojanie@hotmail.com}

Lique zei

A B of C...?! Euhhhhhh

Ik doe een gok zonder te kijken en zeg: A!

Super give away. Eigenlijk vind ik het haast sunt want de spullen zijn zo enorm mooi!!

info@liques-handmade.nl

BDDesigns zei

He Es,

Jou creaties zijn altijd super, met super vrolijke kleurjes en kawaii figuurtjes

Ik doe mee voor nr 2
brenda_dijkstra@hotmail.com

Evyy's Studio zei

O wat ziet het er allemaal leuk uit! Ik ga voor set C!

evyygirl@gmail.com

Helen zei

Wow ze zijn alle 3 supermooi! maar ik ga voor C :-)

Greetz Helen
info@helen-originals.com

Pâmela zei

Natuurlijk wil ik ook meedoen!!!! Kan het nog, kan het nog? ;) Vind ze allemaal supercute, maar ga voor B!

Groetjes,

Pâm

Feito Com Amor, for a happier world
www.feitocomamor.nl