28.6.10

Bazar Bizar


Last saturday I had a great day at Bazar Bizar in Rotterdam. With lot's of sun, great people, nice music and a very cool neighbour Marieke from MadebyMo. There were lots of people to chat with so I forget to take some more pictures. If you want to see more of the whole fair, have a look over here.


Ik eb een fantastische dag gehad afgelopen zaterdag op Bazar Bizar in Rotterdam. Met veel zon, goede muziek, leuke mensen en een hele toffe buurvrouw; Marieke van MadebyMo. Er waren super veel mensen waar ik mee gekletst heb, hierdoor ben ik vergeten om wat meer foto's te nemen helaas. Wil je een impressie van de hele dag, neem hier een kijkje.

3 reacties:

Dragon Watcher zei

Mooie stand/kraam heb je :)

Homemade by Nancy zei

Nou, geweldig! en wat waren er veel 'bekenden'! Wat had ik graag gekomen zeg!!

work-and-process zei

Hey! Leuke post =)
Ik vond het ook erg gezellig! Ik heb helaas nog geen tijd gehad om een blogpost te maken :s Vrijdag maar eens doen =)