15.6.10

Crafty markt


Last saturday I had a fun day with my friend Helga from Hellie's world. We both owned a booth at a fair in Ijsselstein. It was a nice day without rain and a little bit of sunshine. The sales weren't that good because a lot of the visitors were granny's. Although we've sold a lot of cupcakes.


Afgelopen zaterdag stond ik met mijn vriendin Helga van Hellie's world op een markt in Ijsselstein. We hadden een hoop lol en het weer was ook goed; geen regen en een beetje zon. De verkoop viel jammer genoeg een beetje tegen omdat er voornamelijk oudere bezoekers waren. Ondanks dat hebben we toch een hoop cupcakes verkocht.

That's not me in the picture ;)

De volgende markt is Bazar Bizar in Rotterdam op 26 juni.

3 reacties:

Dragon Watcher zei

Wat een leuke kraam had je :)
Jammer dat de verkoop wat tegenviel

Helmi zei

Ja, jammer van de verkoop maar het ziet er inderdaad gezellig uit. Succes voor 'n volgende keer.
grt. Helmi

Annemarie's Breiblog zei

Wat een leuke spulletjes maak je zeg! Als je het leuk vindt: op mijn blog kun je een foto en een link naar je eigen blog plaatsen. Misschien vind je het leuk om ook iets te plaatsen? Ik zou het erg leuk vinden!
Groetjes,
Annemarie