20.6.10

Cupcake softie present


Look! I found this picture on Twitter. It's is from Applepiepussy who I follow on Twitter. She gave birth to a boy and my cupcake softie was a present from Tante Tommy. The rabbit in the middle is from Discodip and the cookie is from She Likes cute. They're so cute all together, this little boy is spoiled with cuteness :)

And for all fathers: Happy fathersdayday today!!

Kijk! Deze afbeelding zag ik laatst voorbij komen op Twitter. Hij is van Applepiepussy die ik daar volg. Zij is pas bevallen van een jongetje en mijn cupcake softie was een cadeautje aan haar van Tante Tommy. Het konijn in het midden is van Discodip en het koekje rechts van She likes cute. Ze zijn zo schattig met z'n allen bij elkaar, dit babytje is verwend met cuteness ;)

Voor alle vaders: Fijne vaderdag vandaag!!

5 reacties:

'T atelier zei

Sooo cute! Ik vind ze helemaal geweldig wie wil dat nou niet?
Fijne vaderdag!
liefs Thalia

TisteMie zei

Ik heb net je blog ontdekt, wat en leuke spulletjes zeg, ik volg je met plezier!

Lieve Lyntje zei

Heel schattig, leuk om zo je eigen producten terug te zien!

Noni zei

Een drie eenheid van cute! ^-^

Tante Tommy zei

Haha! Grappig dat je dit heb geblogt :)
Ze staan zo gezellig met z'n drieën!