6.6.10

Delicious breakfast


I woke up this morning very early. Yes I know it's sunday, but I'm always early in the morning. I was dying for a healthy breakfast so I made this delicious shake of banana, strawberry and milk. But then I saw the cake I baked yesterday with: white chocolate, macadamia nuts and raspberries and I couldn't resist to take a little piece. Jummy this was a very, very delicious breakfast.

Vanmorgen werd ik heel vroeg wakker. Ja ik weet dat het zondag is maar ik ben 's ochtends altijd vroeg wakker en ik had heel veel trek in een gezond ontbijt dus maakte ik een heerlijke shake van: banaan, aarbei en melk. Maar toen zag ik de cake die ik gister heb gebakken met witte chocola, macadamia noten en frambozen op het aanrecht staan en kon ik het niet weerstaan om een klein plakje te nemen. Jammy, dit was echt een heerlijk ontbijt.