14.6.10

Turtle pillow sleeve


Last week I received a mail from a customer who asked me if I could make a pillow sleeve for a boy called 'Koosje'. Well, no problem for me, here it is: A big pillow sleeve 60x60 cm. with turtles, the name is cut out felt and a big turtle made of felt the back is made of a plain blue fabric. I hope 'Koosje' will love it.


Vorige week ontving ik een mail van een klant die vroeg of ik een kussenhoes voor een jongen genaamd 'Koosje' kon maken. Nou, da's geen probleem voor mij, hier is hij: Een behoorlijk grote kussenhoes namelijk 60x60 cm. met schildpadjes, de naam heb ik geknipt uit vilt evenals de grote schildpad, de achterkant is gemaakt van een effen blauwe stof. Nu maar hopen dat 'Koosje' hem mooi vindt.

2 reacties:

♥ Liefgeval ♥ zei

Super! Kan me niet voorstellen dat Koosje 'm niet mooi vind :)!

Helli's World zei

Hij is echt heel mooi geworden Essie!