31.7.10

Cupcake softie


While I was cleaning up my email inbox, I found these pictures of my Cupcake softie. The owner of the cupcake is Karen from Popjes Art, she bought him from me at 'La Feria' in Breda. Next to him is sitting Waffles who is also available in my shop. Now they all are sitting on the heating but Karen told me they also love to sit in the chair. Don't you think that's cute?

Tijdens het opruimen van mijn email inbox vond ik deze foto's van mijn Cupcake softie die Karen van Popjes Art van mij kocht op 'La Feria' in Breda. Naast de cupcake zit Waffles die ook verkrijgbaar is in mijn shop. Ze zitten nu allemaal lekker op de verwarming maar Karen vertelde mij dat ze ook graag samen in de stoel zitten. Lief he?!


Look at her house, the interiour looks so great!! And this is only one wall, can you image how the rest of the house will be...

En kijk eens naar haar interieur, ziet er toch fantastisch uit? Dit is nog maar een muur, kan je nagaan hoe de rest van haar huis eruit moet zien..

6 reacties:

Lieve Lyntje zei

Oh wat lief!! Ze staan super daar op de verwarming. De cupcake softie die ik van je gekocht heb, staat ook nog steeds lief te zijn en te lachen hier. Elke keer ook op een ander plekje ^_^ .
Prachtig stoeltje staat daar in het huis zeg, ben ook benieuwd naar de rest van het interieur ;).

♥ Liefgeval ♥ zei

Oeh nou inderdaad prachtig!
Volgens mij is dat een thunderbirds vliegtuig aan de muur :D!! Daar speelde mijn broer en ik vroeger mee, haha!

Adriana zei

Superschattig zeg. Wat een lieve plushies. En wat een mooie tint blauw daar op de muur. (die stoel is ook heel erg gaaf.)

groetjes Adriana

Karen zei

Leuk, jullie reactie op het interieur. Was alweer vergeten dat ik meer foto's had gemaakt om online te zetten. Snel maar even gedaan. Meer dan de stoel zien? http://www.flickr.com/photos/karensaaman/

Lique zei

Het aapje! f

Suusie zei

Wat enorm schattig!