4.7.10

Jeans netbook sleeve


Like I wrote in my last blog I designed a netbook sleeve. My friend was looking for one but couldn't find a nice one. So she asked me to make one for her. We designed it together and I'm pretty happy with the result. I've planned to make a few more for in my shop, only have to make a few tiny adaptations. The sleeve is for a netbook/mini laptop and made of old jeans. The jeans fabric is pretty strong and tough, so it will be a good protection for the netbook and it closes with a magnetic strap.
I'm very curious about your opinion...

Zoals ik in mijn vorige blog schreef heb ik een netbook hoes ontworpen. Een vriendin van mij zocht er een maar kon geen leuke vinden en vroeg mij dus om er een te maken. We hebben samen het design ontworpen en ik ben heel blij met het resultaat. En ik ga er zeker nog meer voor in mijn shop maken, nadat ik een paar hele kleine veranderingen heb aangebracht in het ontwerp. De hoes isvoor een mini laptop/netbook en gemaakt van een oude spijkerbroek. De stof is lekker stevig en stug zodat de netbook goed beschermd is en hij sluit doormiddel van een magnetische drukker.
Ik ben heel erg benieuwd naar jullie mening....

5 reacties:

work-and-process zei

Hij is mooi!!
Ik ben ook bezig voor wat i-phone hoesjes te bedenken. Wie heeft er tegenwoordig geen? (ik nog niet :p)

Maar hij ziet er goed uit! hup in de shop!

Astrid zei

Jammer dat ik niet op de foto kan klikken zodat het groter wordt, maar zoals ik het nu kan zien ziet het er heel mooi uit.

Lique zei

Heel gaaf! Super zeg! :)

Noni zei

Ontzettend mooi geworden! Wat je al wel niet kan doen met een oude vodderige spijkerbroek :P

Mrs. Stilletto zei

Hij is mooi. Hij is zo mooi geworden, vind ik, omdat hij niet te veel opsmuk heeft. Strak design en toch heel leuk!