28.7.10

'Made by' meeting

Marieke- Moi-Tamarah-Rachel-Samia-Pamela

Last saturday I joined a 'Made by' meeting in Utrecht with other crafty girls like:
Pâmela van
Feito Com Amor
Tamarah van Tante Tommy
Marieke van MadeByMo
Loes van Made By Rebel
Rachel van Moedersmoooiste

We talked about our shops, promotion and shared all our experiences about having our own businesses. Everybody brought some food like chips, candy, wine and I brought my own homemade pink raspberry cupcakes. As you can see it was a lovely day, I forgot to use some sun protection. When I got home in the evening my arms and head were very red.


Afgelopen zaterdag was het eindelijk zover; de eerst 'Made by'  meeting in het Griftpark te Utrecht, georganiseerd door Pamela. Ik woonde hem bij samen met:
Pâmela van Feito Com Amor
Tamarah van Tante Tommy
Marieke van MadeByMo
Loes van Made By Rebel
Rachel van Moedersmoooiste

  
Moi - Loes - Samia - Pamela

We hebben het gehad over promotie van onze webwinkels en onze ervaringen gedeeld. Iedereen bracht wat lekkers mee; chips, snoep, wijn en ik heb mijn eigen gemaakt roze frambozen cupcakes meegenomen. Het was een super leuke, zonnige en leerzame dag. Toen ik 's avonds thuis kwam waren mijn armen en hoofd knal rood omdat ik vergeten was om me in te smeren met zonnebrand. Op naar de volgende 'Made by'

Lees hier en hier ook een aantal andere blogs van de deelneemsters.

5 reacties:

Pâmela - Feito Com Amor zei

Het was inderdaad een hele leuke middag! Laten we een volgende datum prikken :P

Lieve Lyntje zei

Wat een ontzettend goed idee om zo met crafty meiden je krachten te bundelen! 't Ziet er gezellig uit.

Antje zei

Op de een of andere manier kan ik bij je vorige berichtje geen reacties plaatsen...
Even hier proberen hoor!

Noni zei

Looks great! ^-^

Tizzalicious zei

Ziet er gezellig uit! :D