4.7.10

Reusable folding shopping bag


Since I try to live more 'ecofabulous' : Less meat, groceries at the biological store, buy clothes that are made on a manner that damage the environment as little as possible, make-up from ecological brands. I start thinking about the products I make. To help my customers who are trying to live this 'ecofablous' way I made the 'Reusable folding shopping bag' You can fold this bag into a little package that you can take with you easely. So no more plastic bags in shops and better for the environment.


Also I'm busy with the design of products that are made of old jeans. I have a lot of jeans over here and I have to start soon. Reuse-Reduce-Recycle


Sinds ik probeer om meer 'ecofabulous' te leven: Minder vlees, boodschappen bij de biologische winkel, al het afval scheiden, kleding kopen die gemaakt is op een manier dat het milieu zo min mogelijk belast wordt, make-up van eco merken. Ben ik ook gaan nadenken over de producten die ik maak.
Om kopers die ook op deze manier met het mileu bezig zijn een handje op weg te helpen heb ik de 'Opvouwbare boodschappen tas' gemaakt. Deze tas is opvouwbaar tot een klein pakketje dat je makkelijk meenemt zodat je bij het boodschappen doen geen plastic tasjes hoeft te nemen/kopen. Dus minder belastend voor het mileu.

 

Tevens ben ik bezig met het ontwerpen van producten die gemaakt gaan worden van oude spijkerbroeken. Ik heb al een hele stapel liggen dus het moet er maar snel eens van komen.
Mijn nieuwe motto is: Reuse-Reduce-Recycle.

4 reacties:

MiekK's zei

Hele mooie tas en goed motto!

Lieve Lyntje zei

Goed idee! Zeker ook goed dat je milieubewuster bent gaan leven! Mooie tassen heb je gemaakt van prachtige stofjes.

Mrs. Stilletto zei

Hoi! Wat grappig, ik ben ook al een tijd bezig met ecofabulous leven. Ik heb er al twee blogs over geschreven (Going green part une en ook al part deux hier een link van het eerste deel: http://mrsstilletto.blogspot.com/2010/04/going-green-part-une.html) zie anders mijn blog: http://mrsstilletto.blogspot.com

Ik heb samen met mijn schoonzusje een paar slofjes gekocht op de La Feria Markt in Stilleven bij je en ik wilde zeggen dat de slofjes in zeer goede aarde zijn gevallen!


Groetjes Nancy

Flo zei

That's a great idea... I will try... If I'am enough good in needles...