19.8.10

Lucky winner

As you might know, Selma was the winner of the Contest from last month. And this is what I found in the mail today. A pictures of the products she has chosen. She told me that her little girl is using one of the wallets already. I'm glad to hear Selma likes all the products :)


Zoals je misschien weet heeft Selma gewonnen met de Win actie van vorige maand. En dit is wat ik vandaag in de mail vond, een foto van de producten die zij uit mijn webshop heeft gekozen. Ze schreef ook dat haar dochtertje al een van de portemonneetjes ingepikt heeft. Ik ben blij dat Selma de producten zo leuk vind, daar doe ik het uiteindelijk voor.

3 reacties:

Adriana zei

Wat leuk zeg, zo'n positieve feedback. Niet gek natuurlijk want je maakt echt hele gave spulletjes.

groetjes Adriana

♥ Knutselfreak ♥ zei

Nogmaals bedankt en ik kom zeker nog een keer terug in je wepshop.
Groetjes,
Selma

saffiertje zei

Nou selma bofte maar zeg!!! Ze heeft een leuke keuze gemaakt in ieder geval!
leuk dat je even laat zien hoe het ontvangen is...

Groetjes miranda