10.8.10

My new beachcruiser


After a lot people asking me to post a picture of my new bike.
Here she is (yes she's a girl): My new turquoise beachcruiser, I'm in love with her. After my first expensive beachcruiser was stolen within a few months I thought now after 5 years it was time to buy a new one (this time a little less expensive). I gave her a basket and some silver flowers. Sorry for the ugly pictures the weather is very bad and I hate the tiles on the ground in our garden.


Nadat een hoop mensen mij vroegen om een foto van mijn nieuwe fiets te laten zien heb ik er maar meteen een blogje over geschreven.
Hier is ze dan (ja het is een ze) mijn nieuwe turquoise beachcruiser. Nadat mijn vorige veel te dure binnen een paar maanden gestolen was, vond ik het na 5 jaar wel weer tijd voor een nieuw exemplaar (ditmaal ietsje goedkoper).
Ik heb haar een mandje en mooise silveren bloemen cadeau gegeven. Sorry voor de sombere foto's, het weer is super slecht en ik haat de lelijke tegels in onze tuin.



2 reacties:

Lieve Lyntje zei

Prachtige nieuwe fiets heb je gekocht! Ik vind de kleur helemaal top en het mandje is te schattig! Jammer dat je vorige (dure!) fiets is gestolen... zul je net zien hè... Ik ben zelf ook zo blij met m'n fiets, heerlijk zo'n grote mand er op en veel bloemetjes ^_^ .

Adriana zei

Supergaaf die fiets. Echt een heel mooi kleurtje! Dat mandje erbij is echt zo lief.

groetjes Adriana