1.8.10

Special order


This picture includes a matryoshka clutch, a cupcake keychain, a cupcake wallet and a big shopping clutch for two special orders. One is for a customer in Singapore, the others one is for a customer I've made a monkey keychain before. I hope they both like the products I specially made for them.
(The picture isn't that good because it's a little bit of a dark weather overhere)

Op deze foto staan een matroeshka clutch, een cupcake sleutelhanger, een cupcake portemonnee en een grote clutch schoudertas die ik voor twee speciale orders heb gemaakt. Een is voor een klant in Singapore de andere voor een klant waar ik eerder al een aapjes-sleutelhanger voor heb gemaakt. Hopenlijk vinden ze beide de producten mooi.
(De foto is niet zo goed omdat het weer nu een beetje donker is helaas)

6 reacties:

Adriana zei

Echt leuke spulletjes zeg, dat stofje waar de tas van is gemaakt is echt heel vet. Lekker vrolijk.

groetjes Adriana

work-and-process zei

Hey! ziet er goed uit!
Ik had hier ook last met fotograferen :s

with love zei

Wat leuk! Enne...die gaat even de wereld over...!

Lieve Lyntje zei

Ziet er mooi uit! Tof dat je een bestelling uit Singapore hebt, moet vast goed voelen! :)

Roos zei

Hele leuke spulletjes allemaal, en wat geweldig een bestelling van zo ver! Succes ermee

Janis zei

mooie creaties!! leuke blog ook en leuk dat je me volgt :) ik kom hier vaker terug als haakster :)