10.8.10

Stylish blogger award & Het stokje

Wow, afgelopen week ontving ik twee leuke mails. De eerst is 'Het stokje' MadebyMo en de tweede is de 'Stylish blogger award' van Applepiepussy.

'Het stokje' is een doorgeef dingetje dat je ontvangt en dan is het de bedoeling dat je verteld hoe je met naaien/creatief bezig zijn bent begonnen.
'Ik begon al jong met schilderen, tekenen en naaien. Als klein meisje zat ik naast mijn moeder achter de naaimachine om zelf kleertjes voor mijn pop en barbies te maken. Later begon ik aan grotere werken zoals het schilderen van meubels en ontwerpen van: logo's, websites, trouw- en visitekaartjes. In 2004 ben ik afgestudeerd aan het Grafisch Lyceum te Utrecht in de richting vormgeving. Hierna heb ik nog 1,5 jaar lessen op het Nimeto gevolgd, maar wilde ik toch graag de geleerde vaardigheden in de praktijk brengen. Na een aantal jaren in de grafische branche gewerkt te hebben, miste ik het creatief bezig zijn, ontwerpen en maken van eigen 3D creaties. Nu run ik met veel plezier deze website en webshop naast mijn full-time baan.'

Ik geef het stokje graag door aan:


Dit moet je doen als je het stokje van mij hebt gekregen:
1. Schrijf een logje over de start en loopbaan van jouw passie (je kunt het hebben over: je eerste creatie, je (naai/stik)machine(s), de mijlpalen, je meesterstukken, je werkplek, tips en weetjes, enz.)
2. Knip en plak dit stukje tekst en de afbeelding in jouw logje
3. geef het stokje door aan 3 of meer gepassioneerde personen en laat een berichtje achter op hun blog
4. laat een berichtje achter bij het eerste logje over hoe het begon met een link naar jouw verhaal. Hier: http://naaiclub.blogspot.com/2010/07/hoe-het-begon.html


Na ontvangst van de 'Stylish blogger award' is het de bedoeling dat je vijf weetjes over jezelf verteld.
1) Ik ben soms, meestal, vaak best lui & lazy. In de zin van 'de makkelijkste weg'

2) Ik hou van een schoon, netjes en opgeruimd huis. Mijn vriend wordt soms knettergek van mijn 'gezeur' over zijn 'troep'.

3) Ik dus ook van een 'opgeruimde' computer houd, alles staat onderverdeelt in mapjes.

4) Mijn motto: 'Hoe meer candy hoe beter'. Ik ben een ontzettende snoepkont, chocola, drop, chips, snoepjes, koekjes alles waar suiker in zit gaat zo hop naar binnen. Met stip op een staat natuurlijk een home made cupcake.

5) Ik hou helemaal niet van voetbal, daarentegen wel van yoga en snowboarden :)

De craftgirls die ik de 'Stylish blogger award' wil geven hebben hem al ontvang.

3 reacties:

Ester zei

Ziet er uniek uit! Net zoals Bert Plantagie meubels.

work-and-process zei

Leuk om te lezen! =)

Feito Com Amor, for a happier world zei

Dankje!!! Heb 'Het Stokje' ook al overgedragen ;)