26.9.10

Busy, busy, busy

De laatste tijd heb ik het enorm druk met custom orders voor diverse (web)shops, waardoor ik bijna niet toe kom tot het aanvullen van mijn eigen webshop. Maar dit weekend heb ik tijd gevonden om tussendoor toch een aantal portemonnees te maken. Zie hier de schattige birdie wallets in diverse kleuren.

Lately I'm very busy with custom orders for several (web)shops and because of that I haven't got so much time to make products for my own webshop. But this weekend I found some time to sew some wallets. Here they are, the cute little birdie wallets in different colors.






Deze cupcake theemuts heb ik op verzoek gemaakt voor Marijke van Kikakeekies. Ik wil er zo snel mogelijk ook een aantal aan de webshop toevoegen.

I made this cupcake teapot cover for Marijke from Kikakeekies. I hope I can make more of them soon to sell in my webshop.


Een op verzoek gemaakte cupcake plush.
A custom cupcake plush.


Deze vrolijke birdie hangers zijn op verzoek gemaakt voor een shop, helaas niet verkijgbaar in mijn webshop. Maar ik vond het zo'n vrolijke boel dat ik ze toch even wilde laten zien.

These birdie ornaments are made on request of a shop, unfortunately they're not for sale in my webshop. But I think they look so cute together I want to share the picture with you.

7 reacties:

♥ Liefgeval ♥ zei

Wat een heerlijke goodies toch allemaal weer! Ik vind je stijl zo tof!
Liefs Nikki

Bagladee zei

Beautiful, I especially like the hanging birds. Very pretty indeed.
Emma x

Josine zei

Die cupcake plush zou ook leuk zijn als theemuts!
De vogeltjes zijn ook super leuk!

Lieve Lyntje zei

Prachtig! Die blauwe cupcake vind ik ook echt helemaal mooi, zou leuk staan bij m'n roze ;)

Essie's handcraft cuteness blog zei

Thanks for all your nice comments!!
@Live Lyntje: Dat kan geregeld worden maar dat weet je he..?! :)
A@josine: Je brengt mij op een idee, dank je!!

Josine zei

Hihi, tof! Ben benieuwd!

Kimminita zei

De theemuts is geniaal!