19.9.10

Holiday break

After the short summer here in The Netherlands my boyfriend and I decided to have a little holiday in a warm an nice country. So we rented a little cottage/bungalow on Ibiza with a private swimming pool and a lovely owner from England. Except for one day the weather was nice the whole week, warm but not to hot. We did lot's of nice things like: visiting very beautiful beaches, a boattrip to Formentera (a small island next to Ibiza), swimming in the pool, visiting a hippie market, walking a lot from our house tot the bus (20 min. every time).
So now I have to work two more weeks at the day job and after that I have lot's of time to do the things I want to do for a long time. But first today I have an appointment with my sewing machine.

Na de korte zomer die we hier in NL hadden besloten mijn vriend en ik om nog even een weekje op vakantie te gaan. Dus kozen we voor een bungalow/cottage van een Engelse dame met prive zwembad op Ibiza. Afgezien van een dag is het de hele week mooi weer geweest, warm maar niet te heet. We hebben een hoop leuke dingen gedaan zoals: lekker liggen op super mooie stranden en zwemmen in azuur blauw zeewater, een boottocht naar Formentera (een kleine eilandje naast Ibiza), zwemmen in het zwembad, een hippie markt bezoeken, en elke dag een wandelding van 20 min. heen en 20 min. terug van het huisje naar de bus.
Vanaf vandaag moet ik nog 2 weken voor de baas werken en daarna heb ik lekker de tijd om alle dingen te doen die ik al een hele tijd wil doen. Maar eerst heb ik vandaag de hele dag een afspraak met mijn naaimachine.

Me cuddling the kitty of the owner, Our cat Skillz who's so very happy we're back home, Reading my favorite magazine Happinez, Yoga and Flow on the beach, Biking and chilling on the boat.

Knuffelen met de kat van de eigenaar, Onze kat Skillz die helemaal happy is dat we weer terug zijn, Op het strand mijn favoriete magazines Happinez, Yoga en Flow lezen, Fietsen en chillen op de boot.

2 reacties:

Tante Tommy zei

Ahhh wat gezellig en lekker zeg!
Niet zeeziek geworden op de boot?

Nou, zet 'm op die laatste weekjes en daarna knallennnn!!

work-and-process zei

Hee dat ziet er goed uit!! Maar begrijp ik het nou goed ga je voor jezelf beginnen of...?