29.9.10

Shedule your work

Afgelopen weekend had ik een erg goed idee (al zeg ik het zelf) en dat moest natuurlijk meteen uitgevoerd worden, juffrouw ongeduld dat ik ben. Het is een handig, leuk en nuttig planbord/kalender. Ik heb hem gemaakt in de Essie's huisstijl zodat hij matched bij mijn visitekaartjes, stickers, labels e.d.. Het is een sticker geplakt op een dik stuk foambord van 40x60 cm. Ik heb er nu briefjes opgeplakt doormiddel van een plakbandje maar post-its zijn natuurlijk en stuk handiger, deze moet ik van de week nog kopen. Hij hangt aan twee haken aan een stang maar hij kan natuurlijk ook aan twee schroeven of een draad opgehangen worden.

I had a marvelous idea last weekend (if I may say so) and of course I had to make it the same time, I know I'm Miss. impatience. It's a handy, useful and fun wall calender. I made it with my Essie's design so it fits well with my visits, stickers and labels. It's made of a sticker on a thick foam board of 40x60 cm. I stuck some little papers with tape on it, I think Post-it's will be better but I have to buy them first.


Het werkt super prettig; je neemt een papiertje, schrijft hierop wat erop de planning staat voor die dag, plakt in bij de juiste dag en als de taak volbracht is streep je het weer door of gooi je het papiertje weg. Ik heb express geen jaar of data erop gezet zodat hij heel lang mee kan.
Wil jij ook zo'n mooi, handig en gepersonaliseerd planbord? Laat het mij weten en ik maak er een voor je.

It's super easy to work with: write your tasks for that day on a piece of paper (or Post-it), stuck it in the right column and if you've finished the task cross it or remove the paper. I didn't put dates or a year on the board so it's useful for a long time.
Would you like to have a personalized wall calender like this, just let me know and I make one for you.


De bloemen schilderijtjes die erboven staan heb ik een tijdje terug voor € 2,- p/st. bij de Trendhopper gekocht :)
I bought the flower paintings above it for € 2,- each :)

7 reacties:

work-and-process zei

Wat handig!! Zoiets zou ik ook wel kunnen gebruiken vergeet zoveel maar heb net de flow agenda besteld! Dat is wel een mega stikker ofniet?

♥ Liefgeval ♥ zei

dit is gewoon geweldig :D!!!
super bedacht en uitgevoerd!

Fenny zei

Handig zeg! Ik wil nog proberen om zoiets in een vorm van een gezinskalender.

Essie's handcraft cuteness blog zei

@Fenny Dat kan ik ook voor je maken.. :)

Lieve Lyntje zei

Heel leuk idee en handig ook! Staat leuk!

Michelle zei

Hallo. ik ben op zoek naar een planbord voor mijn kids....in een soortgelijke stijl, nu zag ik bij je reacties als staan dat je dat kan maken. Kunnen we er even over brainstormen en kan je een prijsindicatie geven?

Anoniem zei

goedenavond. ik kwam dit idee tegen, het is al een paar jaar geleden maar mijn vraag is of je ze nog maakt en hoe duur zo'n bord is

jeanetpostma@knid.nl