15.10.10

Eat Pray Love

Alhoewel ik de film nog niet heb gezien maar het boek wel gelezen heb en het idee komt van de blog van ♥ WINNIEL & THE LAUGHING HOUSE ♥ wil ik toch met mijn *Eat Pray Love* Flickr Favorites met jullie delen. Heb jij de film gezien of het boek gelezen en wat vond je ervan?

Although I haven't seen the movie but I have read the book and I stole the idea from the blog of ♥ WINNIEL & THE LAUGHING HOUSE ♥ I would like to share my *Eat Pray Love* Flickr Favorites. Have you seen the movie or read the book and did you liked it?

1 reacties:

Mrs. Stilletto zei

Ik wil al zo lang het boek lezen, maar ik wil hem graag halen bij de bibliotheek. Natuurlijk is hij constant uitgeleend en is er een wachtlijst. Ik vrees juist dat wanneer ik hem koop hij op de grote hoop met 'moet ik nog lezen' terecht komt. Bij de bibliotheek moet hij terug op een bepaalde datum, dus heb ik een stok achter de deur en weet ik dat ik hem direct ga lezen.

Ik weiger eerst de film te zien en dan het boek te lezen, dus ik doe het gewoon zo: eerst boek, dan film. Ik weet van Eat, Pray, Love dus nog geen snars.

Ik ben erg benieuwd!


Liefs,
Nancy