13.10.10

Halloween favorites


Aan het eind van de maand op 28 oktober ben ik jarig en dat betekend ook dat het bijna Halloween is. Elk jaar neem ik mezelf voor om mijn verjaardag in halloween style te vieren, maar helaas komt het er elk jaar weer niet van. Volgend jaar dus maar.. Ik heb een aantal leuke creaties op Etsy gezocht, ze geven mij allemaal zo'n leuk, warm, gezellig herfst gevoel. Helaas ben ik de links van de makers kwijt :(
Vieren jullie halloween?

At the end of the month on 28th of october is my birthday and it also means that's almost halloween. Every year I want to celebrate my birthday in halloween style but every year it doesn't happen. So let's try it next year. I've searched on Etsy for some nice halloween creations. They all give me a warm, nice, cosy autumn feeling. Unfortunately I lost the links to the artists.
Do you celebrate halloween?

1 reacties:

Mrs. Stilletto zei

Mijn broer is ook op 28 oktober jarig! We "vieren" alleen Halloween als mijn nichtjes uit Frankrijk over zijn. In Frankrijk vieren ze het namelijk wel. Ik vier het eigenlijk niet. We laten de kinderen alleen schrikken en dat is dat.

Ik vraag me eigenlijk ook altijd af of het wel gaat aanslaan. Ik heb wel heel veel leuke spullen oa bij Claire's gezien voor Halloween!
Ik heb dit jaar herfst-muffinvormen gekocht. En daar zit toch echt HET symbool van halloween bij: de pompoen.


Liefs,
Nancy