24.10.10

A little update

Sorry dat ik afgelopen week geen berichten heb gepost. Dit had namelijk een reden, ik was druk bezig met: een vernieuwde website, de nieuwsbrief, nieuwe producten voor in de webshop en een aantal retail orders.

I'm very sorry for the lack of posts the last week. This had a reason, I was very busy with: a new website design, the newsletter, new products for in my shop an a few wholesale orders.

Ik heb dit...
I've turned this...

...veranderd in dit:
...in this:

Terwijl ik lekker bezig was, lag mijn kat Skillz heerlijk te rollen over de vloer.
And while I was busy, my cat Skillz was rolling on the floor.



En... er komt gauw een hele leuke, grote en zoete Win actie aan in samenwerking met de meiden van Made by. Binnekort meer informatie hierover, hou mijn blog dus in de gaten :)

Sorry this is only for the Dutchies :(

6 reacties:

Nostalchique zei

Wauw! Wat ontzettend schattig die cupcakejes, zo lief!! En de kat trouwens ook hoor ;)

Nostalchique zei

Ik ben echt verliefd, ik heb er een besteld :)

Essie's handcraft cuteness blog zei

@ Nostalchique: Leuk, hij komt z.s.m. jou kant op. Dankjewel!! :)

Merylu zei

How cute cupcakes! Love them! :)

Lieve Lyntje zei

Heerlijk hè als de kat er zo bij ligt als je crea bezig bent. Mooie cupcakes zijn het geworden!

Juliette zei

Ach wat lieeef die cakejes!! Wat leuk gemaakt!!!