7.10.10

Make cupcakes not war


Zoals beloofd zijn hier de foto's van de cupcakes die ik afgelopen dinsdag heb gebakken.
Het zijn kokos/limoen en pecanoten/honing cupcakes. En aan de reacties van de visite te merken vielen ze erg goed in de smaak. Ook had ik een aantal mini cupcakes gemaakt die er super schattig tussen stonden. De etagere heeft mijn zusje laatste voor weinig meegenomen van de Xenos. Al met al een geslaagde verjaardags tractatie en de avond was erg gezellig met een hoop vrienden die langs zijn geweest. Bakken jullie wel eens cupcakes en wat voor soort&smaak dan?

Like I promised here are some pictures of the cupcakes I've made last tuesday. These are cocos/lemon and pecan nuts/honey cupcakes. I received a lot of great comments and everybody loved them. I also made a few mini cupcakes who looked so cute between the big ones. It was a very nice evening with a lot of friends. Do you ever bake cupcakes and what kind of flavour?

Ik heb de foto's buiten moeten nemen omdat het binnen te donker was. De kat was nieuwschierig en keek de hele tijd wat ik aan het doen was.
I had to take the pictures outside because it was to dark inside. The cat was very curious and he was watching me all the time.

Dit zijn een aantal producten die ik de laatste tijd voor retail bestelling heb gemaakt.
These are some products I made recently for wholesale purchases.

1 reacties:

Mamasu zei

Hoi Essie,

Heb al een paar keer gekeken op je blog, en zal nu eens een keer reageren. Ze zien er altijd lekker uit die cupcakes. Ik heb ze vorig jaar een keer gemaakt, gewone cakjes met een roze laag erop, met prinsessenversierseltjes. Ik heb het boek 500 cupcakes, daar staan heel veel lekkere in! Ik ga ze binnenkort maar weer eens maken denk ik!

groetjes Susan