26.10.10

Cute present from Teabar Amsterdam

Ik wil even iets super schattigs met jullie delen; namelijk dit robot thee eitje.

I would like to share something really cute with you, this little robot hanging tea infuser.
 
Op de achtergrond zie je mijn zelf gemaakte Cupcake theemuts.
At the background you'll see my handmade Cupcake teacover.


Ik heb hem gekregen omdat ik heb gewonnen met een Retweet win actie op Twitter van de Teabar in Amsterdam. Vanochtend werd hij bezorgd en voor een theeleut als ik is hij zeer welkom. Ik heb meteen een theetje gezet met de bijgeleverde thee 'Amsterdam blend' die erg lekker is.

It was a present form the Teabar in Amsterdam, because I won a Retweet action on Twitter. This morning it's been deliverd and very welcome for some like me who loves tea. I tried the robot immediately with the included tea 'Amsterdam blend' who's delicious.

 
Is ie niet lief met z'n hoofdje net boven water? ;)
Isn't he cute, with his head just above water? ;)



Natuurlijk ben ik de website van de Teabar gaan bezichtigen en die is mooi en wat helemaal mooi is, is de winkel. Ze hebben een super strak, fris en lichte winkel. Als ik in Amsterdam ben ga ik zeker een bezoekje brengen.

Of course I had a peak at the website (you can select English at the bottom of the website page) and the website is nice. But the real shop is really beautiful, it's light, white, fresh and clean. The first time I visit Amsterdam I'm going to visit the shop.



4 reacties:

Deer Little Fawn zei

Haha! I love that robot!! :) I am going to check out the tea website too.
xBeth

Tizzalicious zei

Geweldig robotje!

Denco zei

wat een lief robotje, handig voor een theeleut!!

Tinke zei

Super leuk, en ik heb eens een vraagje. Afgelopen maandag dronken we een theetjein een cafeetje in Roosendaal uit zo'n dubbelwandig theeglas als jij daar hebt. Nu was men moeder helemaal weg van deze kop. Weet jij nog waar je hem vandan hebt?

Grtz Tinke (tinke.s@live.be)