4.10.10

What to now..

Zoals je misschien eerder gelezen hebt, heb ik per 1 okt. mijn baan opgezegd omdat ik het na 5 jaar tijd voor iets anders vond en meer tijd & energie in Essie's wil steken. En omdat ik nog geen nieuwe (part-time) baan gevonden heb betekend dat voor nu heel veel vrije tijd.

As you might know, I've quite my job by the 1th of october after five years it's time for something else. Because I haven't found a part-time job right now I've got plenty of time.    

 

Nu vraag je je misschien af wat ik zoal doe op een vrije dag: hardlopen, was draaien, schoonmaken, vacatures bekijken, boodschappen, thee drinken of lunchen met vriendinnen en heel veel achter de naaimachine en PC zitten. Vandaag heb ik een berg boodschappen gehaald omdat mijn vriend morgen jarig is en hij zijn verjaardag 's avonds viert. Morgen kom ik de dag dus wel door met: stofzuigen, slingers ophangen, gastvrouw spelen cupcakes bakken. Van het laatste zal ik van de week foto's plaatsen, ik ben namelijk van plan om 2 verschillende soorten te maken.

Verder heb ik een behoorlijke lijst met retail bestellingen liggen en ik wil van de week de webshop flink gaan vullen voor sinterklaas en kerst. Ook heb ik nog een berg met andere dingen die ik wil doen zoals: de trap schilderen (rot klus), kozijnen schilderen, ramen zemen (binnen&buiten), plafond in de douche schilderen en nog meer kleine klusjes in huis. Wat doen jullie zoal op een vrije dag??

 
 

Maybe you're wondering what I'm doing now the whole day: running, doing laundry, cleaning the house, looking for jobs, groceries, drinken thee or having lunch with friends and sewing a lot. Today a did a lot of groceries because it's my boyfriends birthday tomorrow and we're going to have a little party in the evening. So there are lots of things to do tomorrow: cleaning and decorating the house and baking cupcakes. I'll post some pictures of the cupcakes later this week because I'm going to make two different sorts.

Also I have a big list with retail orders and later this week I want to fill my webshop for sinterklaas ( a Dutch tradition for kids) and Christmass. And I also want to do other things in our house like: painting the stairs, painting the ceiling in the bathroom, painting the window frames and cleaning all the windows. What do you do when you're having a day off.

5 reacties:

Babybips zei

Wauw, je hebt het nog drukker dan met baan, succes meid, het is je gegund!

Tizzalicious zei

Spannend zeg, dat je gestopt bent om meer tijd in Essies te kunnen steken! Succes!

Mijn dagen zien er uit zoals die van jou. Ik verveel me in ieder geval niet! Pffff.

Manon zei

Wat spannend! Succes met alles!

Janis zei

en ? lukt het jou al om te kunnen leven van je hobby ? :)

Essie's handcraft cuteness blog zei

@ Janis Dat lukt wel aardig, ik heb het behoorlijk druk met opdrachten. En nu maar hopen en er hard aan werken dat dat in het nieuwe jaar ook zo blijft.. :)