10.11.10

Cute shop of the week

De 'Cute shop of the week' van deze week is niet echt een shop. De producten zijn namelijk in meerdere webshops verkijgbaar maar niet in een shop van de ontwerpers zelf. Ik heb het over Miho Design uit Italie,dit zijn mooie, vrolijke voorwerpen van gerecycled MDF zoals vogelhuisjes, herten en vogeltjes die je aan de muur kan hangen of krukjes om op te zitten.

The 'Cute shop of the week' this week isn't really a shop. Because you can buy the products in more then one shop but not in a shop from the designers. I'm talking about Miho Design from Italy, these are beautiful, colorful products made of recycled wood like, little birdhouses, deer and birds who you can hang on your wall or little stools to sit on.


Nadat vriendin 1 een vogelhuisje gekocht had en vriendin 2 een hert, kon ik natuurlijk niet achter blijven en heb ik voor mijn verjaardag van desbetreffende vriendinnen geld gekregen om zelf een hert uit te zoeken aangezien ze er niet uit kwamen welke ik het leukste zou vinden.

After one of my friends bought a little bird house and another friend a deer I wanted to have one too. So these girls gave me money for my birthday to buy one myself because they dind't know which design I liked the most.

 

Je krijgt het pakket als een bouw plaat en dient hem zelf in elkaar te zetten wat super simpel is. Het hert hangt hier in mijn werkkamer maar moet uiteindelijk in de woonkamer boven de deur komen te hangen.

You'll receive the package as a building package, you have to put it together by yourself but that's a very simple thing to do. The deer is hanging in my craft room but I want to hang it in the living room above the door.



Dit is een super mooi filmpje waarin alle designs voorbij komen. En hier is er nog een te zien.
This is a beautiful little movie that shows all the designs. Here you can view another one.

Hier zijn een aantal shops waar de producten te koop zijn:
I only could find some shops in The Netherlands.