5.11.10

Teabar part II

Zoals ik vorige week al blogde over de Teabar in Amsterdam: Dat ik zeker langs zou gaan als ik in de buurt zou zijn, dat heb ik natuurlijk ook gedaan. Vorige week donderdag (mijn verjaardag) was ik met een vriendin in Amsterdam en toen zijn we even langs gewipt.
De shop is in het echt net zo leuk, fris en mooi als op de foto's op hun website en de thee & cupcakes waren heerlijk. Natuurlijk hebben we een paar foto's genomen :) Ik vertelde de dame achter de bar dat ik het Thee robotje had gewonnen en ze wist gewoon mijn naam, zo grappig.

 

I told you last week about the Teabar in Amsterdam. I've been there last thursday (my birthday) with a friend. We drunk some thee and ate delicious cupcakes. The shop is just as beautiful, clear and fresh as on the  photo's on their website. Of course we took some photo's. I told the lady behind the bar that I was the winner of the robot tea egg and she knows my name, that was really funny.

 

1 reacties:

Helli's World zei

Yeah het was echt SUPER!!! Heb ook zo'n robotje gekocht.