24.1.11

Little accident

Sorry voor de lange blogloze tijd. Afgelopen week ben ik op wintersport geweest om te snowboarden. En helaas heb ik op de tweede dag een klein ongelukje gehad. Ik ben heel suf gevallen en net verkeerd terecht gekomen waardoor ik mijn pols gekneusd heb. Ik kon dus zwaaien naar mijn vakantie. Het gaat nu langzaam aan iets beter maar ik kan nog lang niet alles met mijn hand (gelukkig is het links). Daarom zal het weer even duren voordat er een nieuwe blog aan komt.


Sorry for the lack of posts lately. Last week I went on holiday but the 2th day I had a little accident on my snowboard. I bruised my hand (fortunatly it's my left hand), so that was the end of my vacation. It's going a little better now but it still hurts. So it will take a little before I post a new blog.

9 reacties:

Roos zei

Oooh wat vervelend voor je meid.
Doe rustig aan en zorg maar dat je pols weer beter word, het bloggen kan wel even wachten hoor.
Heel veel sterkte en hopelijk kan je snel weer aan de freubel!

Annabel zei

Aj wat naar. Zonde van je vakantie! Beterschap ermee.

Tania zei

Da's balen!
Veel beterschap

Lieve Lyntje zei

Oh balen! Sterkte ermee!

CreaCuties zei

Aaaah getsie! Naar is dat, wat kan dat toch in een klein hoekie zitten he?! Beeeterschap!

SophieSweetVintage zei

Nou zeg, dat is balen! Ik wens je veel beterschap toe!

Tizzalicious zei

Beterschap!

Homemade by Nancy zei

Jeetje, hopelijk gaat het ondertussen al wat beter! Sterkte!! Groetjes, Nancy

Knutselfreak zei

Oh wat een narigheid. En vervelend allemaal. Jammer van je vakantie. Hoop dat het snel beter gaat met je pols. Sterkte ermee.