1.3.11

Cupcake in the oven

Ik weet dat het al een hele tijd geleden is dat ik mijn laatste blog geschreven heb 'Shame on me'. Dit kwam mede door mijn gekneusde pols, waar het al stukken beter mee gaat. (Bedankt voor all lieve berichtjes!) Tevens heb ik een nieuwe tijdelijke part-time job, waar ook weer een hoop tijd in gaat zitten. En ik mag eindelijk vertellen dat ik al 14 weken in blijde verwachting ben van een mini Essie. Alles gaat prima, de echo's zijn goed, alles zit er op en eraan, het hartje hebben we al een paar keer kunnen horen kloppen en ik voel mij nu prima. De afgelopen periode was spannend en ik was veel moe waardoor ik niet aan bloggen toe kwam. Maar vanaf nu ga ik proberen om de blog weer bij te houden.

De baby met 9 weken en 5 dagen.
Here the baby is 9 weeks and 5 days.

I know it's been a while since I wrote my last blog 'Shame on me'. There where several reasons: my bruised hand who's doing better now. (Thanks for the sweet messages!) Also I have a new temporary part-time day job, that cost a lot of my time. And after 14 weeks I finally can tell there's a cupcake in the over = I'm pregnant. Everything is ok, we've seen the baby twice now and it's doing fine, I feel ok right now. The last few weeks were realy exiting and I was really tired that's why I didn't blog for a long time. I'll try to blog more from now on.

Ik heb al wat leuke dingetjes op Etsy gevonden voor de baby(kamer) die ik hier zal laten zien.
And I already have found some cute baby(room) products on Etsy I would like to share with you.



20 reacties:

MiekK zei

Oooh, superleuk! En fijn dat je je weer beter voelt. Gefeliciteerd!!

Tania zei

Wat een leuk nieuws! Proficiat met je buikbaby!

♥ Liefgeval ♥ zei

Geweldig wat leuk! Gefeliciteerd! <3

Het stofnest van Bianca zei

gefeliciteerd!!

'T atelier zei

Gefeliciteerd!!! Wat super leuk zeg!
Liefs Thalia

Caet zei

Wat een leuk nieuws!

Gefeliciteerd!!

Hier springen de zwangere ook uit de grond.. hihi..

Geniet er lekker van!

Liefs Kaatje

Josine zei

Wat leuk! Een dikke proficiat!
Nu kun je allemaal leuke dingetjes maken voor de baby! :D

Roos zei

Van harte gefeliciteerd met dit mooie nieuws, geniet er maar van!

Mrs. Stilletto zei

Gefeliciteerd!!!

Babybips zei

Van harte gefeliciteeerd, ik vond je al zo rustig, maar dacht dat dat door je nieuwe baan kwam ;)
Veel plezier met voorbereiden, wordt vast een prachtige kamer!

Knutselfreak zei

Gefeliciteerd en wat een leuke spulletjes voor de kleine Essie. Geweldig en geniet er maar lekker van.
Groetjes,
Selma

Lila Lime zei

O wauw, van harte gefeliciteerd!!!!

Noni zei

YAY! A baby on the way! ^-^

Annabel zei

Van harte! Fijn he, als de 1e onzekere periode voorbij is en je het van de daken mag schreeuwen! Ik wens je een hele fijne zwangerschap toe en een goed gelukte baby. ;-)
Ik hoef nog maar een week of 9 en dan kunnen we het resultaat zien.

Poppie zei

Wat leuk! Hopelijk gaat het je nu goed, zelf is ons beebje al 26 weken maar zo zwanger zijn is toch niet niks eh ;) in ieder geval veel succes!

Essie's handcraft cuteness blog zei

Iedereen bedankt voor de super lieve reacties!! :)

Naja zei

Gefeliciteerd! Geniet van je zwangerschap!

NightEssie zei

Gefeliciteerd met je zwangerschap! En wat leuk om een naamgenootje te zien met zo'n leuke blog die ook lekker creatief is. kijk ook eens op mijn blog ;) http://nightessie.blogspot.com/

KROSI EN SANI zei

Super leuk, alsnog gefeliciteerd meid!

SophieSweetVintage zei

Oh, dat is superleuk nieuws! Geniet ervan :)