19.7.11

Fabric Give-away

Ik dacht; laat ik eens gek doen en een Stoffen Give-away organiseren.
Je maakt kans op een van de twee onderstaande pakketjes met stoffen.

Wat:
Pakket A
6 grote lappen stof, waaronder:
Gekleurde stippen stof, gebloemde stoffen, legerprint stof en een Hollandse stof.

7 linten, waaronder:
Blauw en groen gestipte linten, roze linten, blauw en roze lint met lovertjes en een Hollands lint.

Pakket B
10 kleine lapjes stof, waaronder:
Gekleurde stippen stof, diverse gebloemde stoffen, legerprint stof en een Hollandse stof.

4 linten waaronder:
Roze ruitjes lint, blauw en roze lint met lovertjes, licht blauw lint


 
Hoe:
Je maakt kans op een van de twee pakketten door deze Give-away op je Website, Blog, Facebook, Hyves of Twitter te vermelden. Hoe meer je promoot, hoe meer kans je maakt. Stuur een mailtje naar: info@essies.net met de links naar de vermeldingen. (Anders kan ik niet zien hoe vaak je mee doet en zo heb ik meteen je mail adres, mocht je winnen dan kan ik je op de hoogte stellen.)

Wanneer:
Van 19 t/m 30 juli.
Op 30 juli zullen de twee winnaars bekend gemaakt worden en een mail ontvangen.

Vragen:Mail naar: info@essies.net

Deze Give-away is alleen voor mensen die in Nederland en Belgie wonen.
Sorry this Give-away is only for people living in The Netherlands and Belgium.

37 reacties:

Janis zei

ik doe graag mee, het emailtje volgt nog :)

Ilse zei

ik doe mee ook mijn mailtje volgt nog...

Helen zei

Ja ik doe ook graag mee #fabric-addict :-D
Heb het getweet hoor net

greetz Helen

Sofie zei

Super tof zeg!!! ik doe héél graag mee, zal direct reclame maken en een mailtje sturen!!!
Je kan ook nog meedoen met mijn give away;
http://lekkerbekkenmaar.blogspot.com/

Kaatje zei

wauw, ik doe zeker en vast graag mee!! Ik stuur je een mailtje

Rachel zei

Wow, wat een super give away. Ik doe heel graag mee.
Ik heb je al geblogd en zal je nog even een mailtje sturen daarover.

lisa postma zei

Ja, ik doe mee en heb je al gemailt! Succes ermee, je zal wel veel mails krijgen!

groetjes Lisa

Hellen Senden zei

Supertoffe give-away !!
Ik waag zeker mijn kans. Heb je een mailtje gestuurd en je staat op facebook: Hellen Senden (België)
grtjs

Hellen Senden zei

owja en ik ben lid geworden :)

creathea zei

Oh ik doe mee hoor, en ga je volgen :-) pakket B heeft mijn voorkeur.

Lila Lime zei

Leuk!

Naja zei

Ik doe ook mee! En als ik win weet ik ook al wat ik ermee ga doen: het gebruiken voor moeders voor moeders. Leve de slabbetjes!

Marijke zei

Ik doe ook graag mee! wow!

Het Thuisproject zei

Leuk! Ik doe mee.

de stikdoos zei

ik doe mee super, mailtje volgt

Fee! zei

LEUK ik doe ook graag mee!

Katja (Yane) zei

Heel leuk! Dus ik doe ook graag mee! Ik plaats een linkje op ons blogje en een mailtje volgt...

joppe zei

Ik doe heel graag mee. Ik stuur je een mailtje.

Tinke zei

Ik doe mee, email is al weg...

Grtz Tinke van 't Roos Ateljeeke.

Desirée-ScrapDees zei

oh wat gaaf is dit zeg! Als het goed is heb je al een mailtje van me gehad, oh je zal het toch winnen zeg!

. zei

Ik heb je een mail gestuurd en doe heel graag mee!!

Kim zei

Ik doe erg graag mee! Pakket A lijkt mij geweldig. Ik stuur nog een mailtje met links. Toevallig heb ik op dit moment ook een give away. Leuk!

Groetjes, Kim
http://trendykim.blogspot.com/

ZaZoZip zei

Wat een leuke give-away. Je link is toegevoegd aan http://zazozip.blogspot.be en op Facebook.

Juf Nyny zei

Ik doe graag mee, ga volger worden, heb het al op facebook gezet en ga het nu op mijnblog zetten
jufnyny.blogspot.com
Hopelijk win ik eens iets
gvanderelst@yahoo.com

CreaCuties zei

Jaaaah, tuurlijk doe ik mee! Ik ga het ff twitteren, en dan komt het automatisch op mijn hyve en facebook :) Leuk leuk leuk! Doe je bij mij ook mee?

marie zei

woehoe ik doe graag mee !!!
mijn blog heet Marie-lu-devos
en ik ga NU een email sturen naar jou !!! en ik zet zeker een linkje op mijn blog je
(ik heb nog geen facebook of andere dinges want ik ben pas 12 hé snappie)
ik woon in België en jij mag kiezen (als ik zou winnen )welk pakketje a of b ! (als er maar stof in zit ! :p )
groetjes
Marie-Lu !!!!!
ps ik ga je VOLGEN !!
bij mij ook een give away bij 100 volgers (ugu ik heb er al 70! ) dus nog 30 !!!! woehoe !!

mamayalin zei

Ja Leuk, ik volg je en heb op mijn hyves een algemeen berichtje geplaatst.

Sahara Kids zei

Ik wil hel graag meedoen voor pakket A.
Er staat een link op mijn blog.

Essie's handcraft cuteness blog zei

Iedereen bedankt voor de deelname aan de Give-away!
Er zijn een aantal mensen die hier gereageerd hebben en mee willen doen maar mij geen mail gestuurd hebben. Om toch kans te maken op 1 v/d 2 pakketjes mail dan naar: info@essies.net

Groetjes,
Esther

Duizend Pootjes zei

Ik doe ook heel graag mee:)

Het Oranje Eendje zei

Ik doe graag mee! Als ik mag kiezen, kies ik graag voor pakketje a.

Groetjes Esther

Bianca zei

Hoi Hoi,
ik mailde je al... nu nog even op facebook zetten... want ik wil echt wel kans maken!

Line zei

Wat een leuke collectie, wil zeker hier aan meedoen,heb hiervoor op mijn blog in de zijkolom je give away aangemeld, blijft hij altijd staan tot de 30ste

Floortje zei

Yes! Wat een super Giveaway! Ik doe heel graag mee! Ik ga gelijk aan de slag en mijn mailtje volgt!

Little Joy zei

ik doe ook mee, Hbe je gemaild :)

Judith zei

Wauw! Ik doe ook heel graag mee!

Cindy zei

Wat leuk, zo'n vrolijke stofjes en linten! Ik doe graag mee aan je give away, mailtje is al onderweg.

Groetjes,
Cindy