8.7.11

Last fair for now

Helaas, twee weken geleden stond ik voor het laatst met een kraam op een markt. Alhoewel... voor voorlopig dan, want inmiddels ben ik 32 weken zwanger en een hele dag staan gaat echt niet meer. Wie weet als de kleine er straks is ga ik het volgend voorjaar weer proberen om deel te nemen aan een leuke markt of beurs.
Deze voorlopig laatst keer was bij de kleinschalige markt 'La Feria' in Breda, waar we met +/- 12 kraampjes stonden in de tuin van Stilleven. Het was een super dag met zon, lekkere broodjes, leuke bezoekers en gezellige collega's.

Unfortunately, two weeks ago I sold my products for the last time at a fair. Well... for now, because I'm 32 weeks pregnant and standing behind a booth a whole day will kill me these days. Maybe when the baby a little older next spring I'll give it a try again to participate at a nice fair.
This temporary last time was at
'La Feria' in Breda, there were +/- 12 booths in the beautiful garden of Stilleven. It was a lovely day, with a lot of sunshine, delicious sandwiches, nice visitors and great colleagues.







Foto's / Pictures:
Iris Kolff
Organisatie / Oragnisation:
Feito Com Amor

Deelnemers / Participants:
Feito Com Amor
Diversitijd
Lisa Manuels
Essie’s handcraft cuteness
Wikkie
Plof 
Popjes Art
Image de Julie
Tuttespul
Joy’s art
LIEFSLIEN

2 reacties:

SophieSweetVintage zei

Leek me erg leuk! Kon er dit keer helaas niet bij zijn.

Succes met de laatste loodjes... Spannend! :D

BumbleBri zei

I am excited for your new baby :) Congrats!!!! Now, you can take time to make some cute baby items instead :)