26.10.11

Cute shop of the week


De cute shop van deze week is Feito Com Amor, dat in het Portugees betekend: 'Met liefde gemaakt'.
De webshop is van Pamela, die allerlei mooie, vrolijke hand gemaakte, fair trade producten en op geknapte meubeltjes verkoopt.Vorige maand heeft ze zelfs een 'echte stenen' winkel in Breda geopend.

Natuurlijk ben ik een kijkje gaan nemen en ik was meteen verliefd op haar kleine, knusse winkeltje.
Ben je in Breda, vergeet dan zeker niet om even langs te gaan.


 In de shop worden mijn (knip) portemonnees en theemutsen verkocht.





Adres "stenen" shop: St. Annastraat 17, 4811 XK Breda
Openingstijden: Di 13.00-17.00 u / Wo, Vrij, Za 10.00-17.00 u / Do 10.00-21.00 u

4 reacties:

PippiPander zei

Dat ziet er echt superleuk uit inderdaad! Jammer dat ik vanbuit Friesland niet zo snel in Breda verzeild raak!

Happy in red zei

Breda is ZO leuk, moet er blijkbaar nodig weer eens naartoe! Vind het altijd echt knap als mensen dat durven hoor, een winkel opzetten. Wat een inspiratie!
Esther.

Buiten de Lijntjes zei

Ik heb een portemonnee van je besteld, hij is vandaag net binnengekomen. Mooi!

Nelly @ Brown Girl Decorating zei

Leuke winkel! Zet ik op mn lijstje voor als ik ooit die kant verzeil raak. Bedankt voor de tip