29.12.11

Cute shop of the week

Deze week niet echt een 'cute shop' maar wel een hele mooie shop. Namelijk Rosa & Lilly.


Deze shop is van Linda. Zij maakt bruidssieraden zoals oorbellen, kettingen, schuifspeldjes en armbanden maar ook boekenleggers en kraamcadeautjes kan je bij haar vinden. Zelf vind ik deze witte armband erg mooi. Het is dat ik niet ga trouwen anders had ik hem zeker uitgekozen voor DE grote dag.


Stap jij wel binnenkort in het huwelijksbootje? Dan is het zeker de moeite waard om een kijkje op haar site te nemen. En zit nou net dat ene sieraad wat jij in gedachten hebt er niet tussen. Niet getreurt Linda maakt namelijk ook sieraden in opdracht.


De banner en website zijn door mij ontwerpen en gemaakt. Ben jij ook op zoek naar een logo, banner, flyer of website? Dan ben je bij Essie's aan het juiste adres. Bekijk hier mijn portfolio.

1 reacties:

Babybips zei

Mooi gedaan, hele chique uitstraling!