9.1.12

Flow kaartjes bakje

Bij de nieuwste Flow (magazine) zitten de kleine '365 dagen Flow'kaartjes, voor elke dag een. Op elk kaartje staat een spreuk, tip, 'to do' of recept. Omdat ik het niet leuk vond om de kaartjes op te hangen heb ik er een klein vilten bakje voor gemaakt. Hij staat op mijn bureau waar ik vaak aan zit zodat ik elke dag een nieuw kaartje te zien krijg.

Ik vroeg mij af wie er nog meer deze kaartjes hebben en of jullie het leuk vinden als ik een tutorial maak zodat je het bakje zelf kan maken?


2 reacties:

Lila Lime zei

Ja! Superleuk, ik heb de kaartjes ook maar wilde ze ook niet ophangen. Jouw bakje vind ik een geweldig idee.

le petit architecte zei

Ik heb de kaartjes ook, maar wou ze nog niet uitscheuren tot ik een leukere en gemakkelijkere oplossing had gevonden om ze op te hangen. Eh voila, jouw idee lijkt mij ideaal!