18.1.12

Swan Market

A.s. zondag vindt de 8e editie van de Swan Market plaats. Dit keer op een andere locatie dan voorheen namelijk; in het oude postkantoor aan de Coolsingel in Rotterdam. En het aller leukste: Je kan die dag de producten van Essie's live bewonderen, voelen en kopen. Bij besteding van minimaal € 7,50 ontvang je ook nog eens een goed gevulde goodiebag.

Kom je langs? Laat het even weten, voor mijn blog lezers heb ik een leuk presentje klaar liggen.


De lifestyle markt van Rotterdam
Swan Market is een lifestyle markt waar je helemaal los kunt gaan op interieur, mode, vintage, sieraden en accessoires en  betaalbare kunst. Ook vind je er leuke kraampjes met  kids design en bijvoorbeeld keramiek. Ook de maag wordt niet vergeten. Heb je na al dit shoppen trek gekregen dat zijn er ook nog stands met mooie biologische producten en lekker eten en drinken.
Op zondag 22 januari zal de 8e  editie van Swan Market (binnen) plaatsvinden. Dit maal verhuizen we naar het voormalige postkantoor op de Coolsingel.
Wie wel eens in de Londense wijk Camden is geweest kent het concept. Een aantal straatjes kraampjes en veel schattige kleine winkels vol heerlijke kleding en spullen.

Zondag 22 januari
12.00- 17.00 uur
Coolsingel 42, Rotterdam

5 reacties:

PippiPander zei

Aah! dat lijkt me wel wat! Maar net wat te ver weg :P! Veel plezier/succes?!

Crafty Mama zei

Deze editie ga ik er zeker bij zijn!! Leuk!!!

Goedkope schilderijen zei

Kan men hier ook goedkope schilderijen kopen?

Birdy zei

Hoi, ik kom waarschijnlijk ook kijken!! leuk!! Groetjes, Marjet

Crafty Mama zei

Ik ben wel geweest, maar ben altijd een bange poeperd haha. Daarbij stond je gezellig met wat mannen te kletsen, maar de volgende keer kom ik wat nieuws uitzoeken voor bij m'n portomonneetje!
Kraampje zag er trouwens erg leuk uit en er was genoeg publiek. Ik hoop dat je een goeie dag hebt gehad!