6.2.12

Follow, Retweet & Win

Follow & Retweet dat is vaak het enige dat je hoeft te doen om via Twitter leuke presentjes te winnen.Sinds één jaar ben ik zelf een vervend Twitteraar. Gewoon om van alles en nog wat de wereld in te slingeren.
Om mijn volgers van nieuws, acties en informatie te voorzien en gebeurtenissen bij andere (webshops) te volgen. Maar ook om deel te nemen aan leuke Retweet & Win acties. Dit heb ik nu een aantal keer gedaan (niet te vaak want dan worden mijn volgers gek). En geluksvogel die ik ben heb ik nu al 4 maal iets moois gewonnen.


Labeldoekje gepersonaliseerd met naam van  Het bont schaap
Luchtverfrisser van Teitloos
Leuk pakketje van illustrator Lisa Manuels
Rompertje van 2 Zusjes en Jan
(Sorry voor de slechte fotokwaliteit)

Zelf verloot ik ook af en toe een presentje onder mijn Twitteraars.
Blijf op de hoogte van deze acties en volg mij via Twitter: Essieshandcraft

Bij 100 'Likers' van de Essie's Facebook pagina wordt er een cupcake sleutelhanger verloot.
Like de pagina en je doet automatisch mee.

1 reacties:

Little Joy zei

Wat een leuke actie, ik doe mee op twitter, heb getweet en volg ook op facebook ;)