2.4.12

Let the summer begin

Al lijkt het aan het aantal weinige posts van de laatste tijd wel zo. Maar toch heb ik de laatste tijd zeker niet stil gezeten. Ik ben erg druk met het maken van de producten voor Olli en Jeujeu en de voorbereiding van een nieuwe lijn van Essie's producten (hier binnenkort meer over).

Onlangs kocht ik op de stoffenmarkt in Rotterdam fleurige en stevige stof voor de kussens op de stijger hout bank. Lekker vrolijk & zomers.


(Links in de weerspiegeling van de ruit zie je de ouderwetse kinderstoel die ik van een lik verg heb voorzien. Binnenkort volgt hier een blog over)
 
Daarnaast naaide ik naar het patroon van By Miekk twee zomerhoedjes voor de kleine.
Dus ik zeg: 'Let the summer begin'.


7 reacties:

Happy in red zei

Oh wat geweldig! Ik zag idd ook 'granny square' stof pasgeleden liggen, maar ik haak deze nog het liefst :-)
Groetjes,
Esther.

Marieke *By MiekK* zei

Leuk geworden, de zonnehoedjes! En die bank is echt prachtig met die kussens erop!

Ja-Ni-nA - Elke dag zaterdag zei

Die stof is echt geweldig, ik ben 'm nog niet tegengekomen...anders had ik hem zeker gekocht! Mooi hoor, zo op die houten bank. Laat de zomer maar komen!

Liann. zei

Die bank is echt heel mooi!!

atelier077 zei

Ik heb dat stof ook op de stoffenmarkt zien liggen. Vond het toen al meteen leuk. Staat super fleurig op je bankje!
Groetjes Josine

Lemonstale zei

Wat een vrolijke bank zo met dat stof!

Stephanie Taale zei

Super leuk vrolijk stofje is dat zeg!