20.4.12

Zoals beloofd..

Zoals beloofd hierbij de foto's van de kinderstoel en het fietszitje dat ik laatst 'gepimpt' heb.

Op de kinderstoel zaten zo'n 5 lagen verf, die ik er na lang en hard schuren eindelijk vanaf kreeg. Na 2 lagen witte verf ziet hij er weer uit als nieuw. De stoelverkleiner kocht ik via Marktplaats, deze had een lelijk oranje stofje en heb ik voorzien van een hip plastic tafelzeil jasje.


Het fietsstoeltje (Ook gekocht via Marktplaats. I love secondhand & hergebruik) had een saai zwart stofje. Dus heb ik leuke beren stof geplastificeerd waarmee ik het stoeltje een nieuw kussentje gaf en de stof van het windscherm aanpaste. Zo veranderde de saaie fiets in een vrolijke boel.




4 reacties:

Readkapke zei

Ja zo gaat het hier ook, momenteel op zoek naar een bobike achterzitje maar daar wordt nog best veel voor gevraagd! Goed gelukt hoor!

Anoniem zei

Wat leuk! Hoe heb je de stof geplastificeerd?

Essie's handcraft cuteness blog zei

Readkapke
Ik heb het zitje+scherm+regenhoes+stuurtje en 2 bevestiging blokken voor € 40,- overgenomen. Vond dat nog wel meevallen i.v.m. nieuwprijs.

@Anoniem
Daar is speciaal plastificeer spul voor. Het heet heat n bond

Petits Pirates zei

Hey leuk idee, voor dat fietsstoeltje. Daar had ik nog niet aan gedacht!