8.5.12

Vlaggenlijn

Het is nog wat vroeg (ze is over ruim 3 maanden pas jarig  en wordt dan 1 jaar). Maar ik kon het niet laten en heb hem alvast gemaakt: De vlaggenlijn met naam voor mijn dochtertje. Ik heb er expres geen leeftijd op gezet zodat hij bij haar volgende verjaardagen ook nog gebruikt kan worden.


Omdat ik het zo leuk vond om te doen heb ik besloten de vlaggenlijnen ook op verzoek te gaan maken. Er kan gekozen worden uit een aantal stofjes en de naam van de jarige erop laten zetten. Je kan ze in de shop bestellen: http://www.essies.net/Vlaggenlijn-met-naam



Er doen gave shops mee met de weggeef actie ter ere van Essie's 3e verjaardag in juni.
Blijf op de hoogte hoe & wat door je aan te melden voor de nieuwsbrief.

1 reacties:

Readkapke zei

Oh ja daar moet ik ook nog steeds aan beginnen! Leuk gedaan!