1.6.12

Essie's is jarig en viert feest, week 1

Essie's bestaat deze maand 3 jaar. Daarom vieren wij de hele maand juni feest en dat doet we graag met jullie. Iedere week maak jij als klant, volger, like’er of lezer kans op leuke cadeaus. De unieke en originele producten die je kunt winnen zijn van andere gave shops!
 

Hoe doe je mee?

Geef helemaal onderaan deze pagina jouw reactie voor het product dat je wilt winnen. 
(Begin je reactie met de naam v/h betreffende merk: Gribbeltje, De blaffende kip of Lila & Lime)
*** 
Laat ook je email adres achter zodat wij contact op kunnen nemen indien je wint.
(Je email adres zal niet voor andere doeleinden worden gebruikt. Als je hem hier niet wilt plaatsen kan je ons ook mailen: info@essies.net. Vermeld dan je: naam, het betreffende merk en jouw reactie/antwoord)
*** 
Je mag met zo veel prijsvragen mee doen als je wilt.
*** 
Aan het eind van de maand worden alle winnaars hier op de blog bekend gemaakt, tevens ontvangen zij en mail.


Deze week maak je kans op:

Vijf unieke wenskaarten naar keuze, ontworpen door Gribbeltje (t.w.v. € 12,50)

Deze kleurige wenskaarten zijn ontworpen en bedacht door Gribbeltje, een veelgevraagd geboortekaartjes ontwerpster. Omdat wij helemaal weg zijn van de stijl van Gribbeltje hebben we voor onze dochter ook een kaartje laten maken, wat een leuke reacties kregen we daar op.


Ga naar de website van Gribbeltje, maak kans op 5 wenskaarten naar keuze uit de selectie hier onder door antwoord op de volgende vraag te geven: 
Welk kaartje spreekt jou het meeste aan?  



 *************************************************************

Een handgemaakte snor broche van leer, gemaakt door de blaffende kip (t.w.v. € 12,50)

 
Snorren, je ziet ze overal langskomen. Op tassen, t-shirts, in het haar enz. De Blaffende Kip ontwerp diverse producten met een toffe snor opdruk. Hip de zomer in met de leren snor broche van De Blaffende Kip. 


Ga naar de website van De Blaffende kip, laat weten welk snor product jij 
het leukste vindt. En maak kans op deze geweldige snor broche van leer. 

 

*************************************************************


Een verstelbare roze ring van glass  jewelery, gemaakt door Lila & Lime
Bij Lila & Lime kan je creatieve workshops volgen tevens maakt de eigenaresse prachtige glasjuwelen. Speciaal voor jullie stelt zij een glasjuweelring beschikbaar, met een roze roos. De ring is verstelbaar dus past hij iedereen.

 

Laat weten waarom jij graag deze prachtige ring met een roze roos wilt hebben. 
Wie weet schittert hij dan straks om jouw vinger. 

************************************************************* 

Vrolijke fortune cookie sleutelhanger ontworpen & gemaakt door Essie's (t.w.v. € 6,50)


  Je hoeft niets te doen om deze lieve sleutelhanger met spreuk van Essie's te winnen. Hij wordt verloot onder iedereen die een reactie achterlaat.


************************************************************* 
Wil je de winactie delen of bekend maken op je Blog, Website, Facebook of Twitter? Gebruik dan deze afbeelding met de link: http://essieshandcraftcuteness.blogspot.nl

*************************************************************
 Schrijf je hier in voor de maandelijkse nieuwsbrief. In de maand juni ontvang je die dan vier maal. In de brief staan leuke nieuwtjes en weetjes over de deelnemende webshops en je leest welke producten je die week kan winnen.  

13 reacties:

Juliettejet zei

Gribbeltje: Matt

het is trouwens een beetje jammer dat je je antwoord hier in een reactie moet geven zo kan iedereen het kopieren.

maar ik doe natuurlijk graag mee met deze winactie en ik ga zoals je misschien al gezien heb voor de kaartjes van Gribbeltje.

heel veel liefs,
kimberley

madelieve zei

gribbeltje: de kaart met de kangaroe heet matt.
de blaffende kip: de leukste is natuurlijk de strijksnor, al is het alleen maar om de geweldige kaart die erbij zit ;-).

en ik zou graag de fortune cookie van essie's winnen, voor mijn dochter van 4 die mijn muffin van essie's ook al zo schattig vind.

groeten, marlien

Kreatita T zei

De blaffende kip : het snorkussen (zo grappig :) )

En het fortune cookie'tje ziet er natuurlijk ook superlief uit :)

;)
T

Essie's handcraft cuteness blog zei

@Juliettejet & anderen
Ik heb die vraag iets veranderd zodat er geen goed of fout antwoord is. Jullie antwoorden doen natuurlijk gewoon mee.

Who is HandmadeByMo zei

De blaffende kip: Ik vind de snor iphone hoes helemaal leuk!! Ik mag wel meedoen toch :p Ik zal niet op mezelf reageren haha ;)
Gefeliciteerd trouwens!

Groetjes,
Marieke

Vera zei

De blaffende kip: telefoonhoesje met snor :D
Maar ook die fortune cookies zijn GEWELDIG!

Groetjes,
Vera

snoepie zei

leuk ik doe mee!
ik ga voor de ring van lila&lime
maar ik vind de snor ook leuk een het cookie ! oh lastig!
liefs nadia

madebynijn zei

Lila en Lime, madebynijn@gmail.com

Als eerste: Gefeliciteerd!!!
Ik vind de ring erg mooi van lila en lime. Daar ga ik voor!
Succes en groetjes

Fleur Suijten zei

Hi Esther! Als eerste van Harte gefeliciteerd met je 3 jarig bestaan! Supercool, op naar de 6 zou ik zeggen.

Ik ga voor de originele essies fortune sleutelhanger. Ditkeer maakt het niet uit wat de boodschap is in het koekje want het koekje zelf is al een fortune! :) Hij ziet er schattig uit! Keep up the good work Essie's!!

Liefs,
Fleur

Olli en Jeujeu zei

Wij willen je alleen hééél hartelijk feliciteren! Doei, doei!

De dudes

Liest zei

Gefeliciteerd met het 3-jarig bestaan!

Petra zei

Gefeliciteerd met het 3-jarig bestaan!
Ik heb jullie link gedeeld op Facebook en ga helemaal voor het setje van Kaatje & Ko!

groet,
Petra

Anoniem zei

Lila & Lime ring!! O jeetje die zou wel heel mooi staan om mijn - van nature niet zo mooie - ringvinger :P Een beetje oppimpen van die vinger zou niet mis zijn :P Groetjes en nu maar fingers crossed, Iris