8.6.12

Het feest gaat door, week 2

Inmiddels bestaat Essie’s 3 jaar en 7 dagen! Dus wij gaan gewoon door met feest vieren en het weggeven van gave cadeaus. Nog drie weken maak jij als klant, volger, like’er of lezer kans op leuke cadeaus. Deze week zijn er maar liefst vier shops waarvan je unieke en originele producten kunt winnen!
 

Hoe doe je mee?

Geef helemaal onderaan deze pagina
jouw reactie voor het product dat je wilt winnen.
(Begin je reactie met de naam v/h betreffende merk: HandMadebyMo, Sildotcom, Lekkerpuh, Zusenik)

*** 

Je mag met zo veel prijsvragen mee doen als je wilt.

*** 

Aan het eind van de maand worden alle winnaars hier op de blog bekend gemaakt, tevens ontvangen zij en mail.

*************************************************************

Deze week maak je kans op:

 Een cadeaubon, te besteden bij HandMadeByMo (t.w.v. € 10,00)

De collectie biedt simpele en stijlvolle producten die dagelijks gebruikt kunnen worden zoals handgemaakte tablet hoezen, woonaccessoires, tassen, sieraden en ander moois voor jong en oud. Alle ontwerpen zijn uniek en handgemaakt door HandmadeByMo.nl


Om kans te maken op de cadeaubon ga je naar de website van HandMadeByMo en laat weten welk product jij zou kiezen als je de cadeaubon wint.
 (Geef je reactie helemaal onderaan deze pagina)

 ************************************************************* 

Set van twee placemats van Sildotcom (t.w.v. € 14,00)


Sildotcom Houdt van kleur en is dol op mooie materialen!
Ontwerpt voor groot en klein. Vindt iedereen bijzonder en houdt niet van massaproductie.
Laat het produceren over aan cliënten van een dagbesteding.
Is gek op mooie spullen die goed passen bij het handgemaakte assortiment. 


De placemats zijn ontworpen door Sildotcom en met veel plezier gemaakt door cliënten van een dagbesteding. Laat weten waarom jij graag deze placemats wilt winnen. 
(Geef je reactie helemaal onderaan deze pagina)

 

*************************************************************

Een mooie set gemaakt door Lekkerpuh (t.w.v. € 27,40)


Het juiste adres voor leuke en hippe meidenkleding, full color applicaties, DIY producten, leuke hebbedingentjes, decoratieproducten voor de kinderkamer en nog veel meer.



Ga naar de website van Lekkerpuh en win dit vrolijke roze setje met waardebon door antwoord te geven op de volgende vraag: Welk product spreekt jou het meeste aan?
(Geef je reactie helemaal onderaan deze pagina)

*************************************************************

Tien wenskaarten & 2 pocket boekjes van Zusenik  (t.w.v. € 13,50)


 Steeds meer mensen willen een Liefkindje kaartje om de geboorte aan te kondigen van hun lief kindje! Deze unieke, sfeervolle en 100% originele geboortekaartjes vindt men namelijk nergens anders.


 Maak kans op 10 wenskaarten en 2 pocket boekjes door antwoord te geven op de volgende vraag: Aan wie ga jij voorlezen uit de boekjes als je wint?
(Geef je reactie helemaal onderaan deze pagina)

************************************************************* 
Handig pasjes mapje ontworpen & gemaakt door Essie's (t.w.v. € 9,00)


  Je hoeft niets te doen om dit lieve, kleine mapje van Essie's te winnen.
Hij wordt verloot onder iedereen die een reactie achterlaat.

************************************************************* 

Wil je de winactie delen of bekend maken op je Blog, Website, Facebook of Twitter? Gebruik dan deze afbeelding met de link: http://essieshandcraftcuteness.blogspot.nl/


*************************************************************
Schrijf je hier in voor de maandelijkse nieuwsbrief. In de maand juni ontvang je die dan vier maal. In de brief staan leuke nieuwtjes en weetjes over de deelnemende webshops en je leest welke producten je die week kan winnen.  

14 reacties:

madebynijn zei

O wat super vee leuke dingen. Ik doe graag mee. Ik ga voor de Tien wenskaarten & 2 pocket boekjes van Zusenik. Ik ga ze natuurlijk voorlezen aan mijn kleine man (die net 1is geworden en boeken erg interessant vindt)
Succes en groetjes

Rivka zei

HandmadeByMo! Da's mijn keuze! Enne, wat ga ik kopen, da's echt een lastige keuze, want ik vind dat ze heel veel mooie dingen maakt, en ik heb er zelfs al een paar dingen van! Maar het zou zomaar kunnen dat ik ga voor nog zo'n mooi schoudertasje, in mint. Een vrouw kan nooit genoeg tasjes hebben namelijk... ;-)

joke zei

Ik kies Handmadebymo. De magneetvogel is leuk en erg handig.

madelieve zei

Zusenik: en ik ga voorlezen aan mijn dochters. Zeker de oudste is dol op boeken.

Groeten, Marlien

Merie zei

Handmadeby Mo! Gewoon met je hoofd in een wolkenkussen kunnen liggen terwijl je de magneetvogeltjes hoort fluiten in je eigen gekozen kleurtjes, wat wil je nog meer?!

Kreatita T zei

Leuk zeg die feestweken :)

Lekker Puh - daar vind ik de sjabloontjes echt te gek!

Kim Monster zei

Oh wat een leuk idee zo een actie! Ik zou gaan voor HandmadeByMo! al die lieve dingetjes, wordt je blij van! waarschijnlijk wordt het een Ipad cover of bedeltjes!

x Kim

Anoniem zei

Ik ga voor HandMadebyMo. Ze heeft heel veel leuke dingen, maar vooral die gehaakte lampenkapjes vind ik geweldig!

Monique zei

Er ging even wat fout bij het plaatsen van het bericht, maar ik ben dus de anoniem van hierboven :)

Anoniem zei

Ik maak graag kans op die leuke placemats van Sildotcom, omdat ik wel oud, maar nog niet erg wijs ben en nog altijd niet netjes kan eten zonder te knoeien ;)

Ik volg jullie op FB als Dala Luz

Von Luca zei

https://www.facebook.com/von.luca/posts/330963460315837 dat is de link en ik maak graag kans op de Soleý miniproductenset, lijkt me heerlijk!!!!

Chantal Beerepoot-Bakker zei

Facebooknaam Chantal Beerepoot-Bakker, ik doe graag mee voor de waardebon van Markita, ik heb al heel wat moois langs zien komen.

Linda Molenaar zei

Graag maak ik kans op de door mij getagde prijs, dan ben ik helemaal van de wijs!
Ik zou heel graag in het bezit willen komen van de fleurige portemonnee, daarom doe ik graag aan deze winactie mee en mocht ik in de prijzen vallen dan ben ik meer dan tevree!

Sanna zei

Ik maak graag kans op de Soleý miniproductenset!

http://www.facebook.com/shanna.sannur/posts/435916683109885

https://twitter.com/Sanna4444/status/217252914543071233