22.6.12

Win mooie cadeaus

Nog 10 dagen is Essie's jarig. Wij vieren dus nog even feest én geven mooie cadeaus weg.
Jij als klant, volger, like’er of lezer maakt uiteraard kans op deze te gekke cadeaus van unieke (web)shops! Essie’s heeft deze week drie bijzondere webshops gevonden waarvan jij originele producten kunt winnen!


Hoe doe je mee?

Plaats deze banner op je: Website, Facebook, Hyves, Blog, Twitter of Nieuwsbrief.
(Link hem naar deze blog: http://essieshandcraftcuteness.blogspot.com)

*** 
Laat helemaal onderaan deze pagina weten waar jij de banner hebt geplaatst (link) Gebruik in je Tweet @Essieshandcraft en op je Facebook @Essieshandcraftcuteness.
Laat ook weten welk product je graag wilt winnen.
***
 Je mag met zo veel prijsvragen mee doen als je wilt.
***
 Aan het eind van de maand worden alle winnaars hier op de blog bekend gemaakt, tevens ontvangen zij en mail.
************************************************************* 
Deze week maak je kans op:

5 Mini producten van het biologische merk Sóley (3 sets)



Biologische Luxe
Natuurlijke, pure huidverzorging met hand-geplukte wilde IJslandse kruiden.
De producten van Sóley Organics worden gemaakt met hand-geplukte wilde IJslandse kruiden, zorgvuldig geselecteerd voor krachtige resultaten. Deze speciale melanges zijn milieuvriendelijk en bevatten geen conserveringsmiddelen. Verzorg uw huid en zorg voor uw omgeving.



Maak kans op een van de drie mini producten sets van dit (h)eerlijke merk.

************************************************************* 

  Cadeaubon te besteden bij Markita.nl (t.w.v. € 25,00)


Op Markita.nl worden alle producten aangeboden door onafhankelijke creatieve ontwerpers. Producten die net even anders zijn en waar de ontwerpers zichtbaar met volle aandacht aan hebben gewerkt. Geen grote merken, maar gepassioneerde ontwerpers met een startend merk, origineel product of unieke productie. Een origineel cadeau om aan iemand te geven of jezelf eens lekker te verwennen...


Doe mee en wie weet mag jij straks voor € 25,00 heerlijk shoppen.

************************************************************* 
Vrolijke tas/sleutelhanger van Juulswinkeltje


Juulswinkeltje is een winkel boordevol accessoires, sieraden, verzorgingsproducten en nog veel meer. Het perfecte adres voor cadeautjes voor kids en (zwangere) dames. Te denken voor kids valt aan haarmode, rammelaars, speenkoorden, slofjes, tassen, poppendekentjes, sieraden, LunchPunch, DIY pakketjes, mutsen/sjaals en meer. Voor dames, mommymeasures, milkbands, boobytags, sieraden en o.a. verzorgingsproducten.


De hanger die je kan winnen is gemaakt van roze/paars en wit lint. Er hangen ook een paar kralen aan met daaraan het hertje. Bovenaan zit nog een mooi paars roosje. Leuk voor aan je broek, tas of sleutelbos.

*************************************************************


30% Korting in de Essie's webshop
Omdat we 3 jaar bestaan krijg je in de webshop  30% korting op je bestelling met de code: feest.

7 reacties:

Petra zei

Leuke cadeaus weer! Ik heb de link op mijn facebook geplaatst net als vorige week. Ik ga helemaal voor de vrolijke tashanger van Juulswinkeltje!

groet,
Petra

Who is HandmadeByMo zei

Wat een leuke prijzen weer!! Ik spam iedereen wel met jou acties hoor!!
Deze week zou ik voor Markita gaan. Er staat zoveel moois op. Al vind ik De biologische producten ook erg fijn ga toch voor Markita :)
Succes weer deze week!

Marieke

Rivka zei

Wow, wat een feest is het toch! Ik ga voor de cadeaubon van Markita! Ik hebje bericht geretweet :-)

Anoniem zei

Wat ontzettend leuk :) Ik loot graag mee voor de mooie Soley producten! Hier is mijn link: https://www.facebook.com/dala.luz.9/posts/485241458157498

Paula Klein zei

Proficiat!! Wauw gaaf ♥ Ik zou wel heel graag deze heerlijke Soley producten willen winnen!!! :)

Mijn link op facebook is:
https://www.facebook.com/paula.klein.31


Lieve groetjes, Paula
( paulakleinsongs@hotmail.com )

Els Lemmens zei

Ik ga voor de heerlijke soley producten! Ik plaatste een link op facebook én op twitter!
(Els Lemmens)

Liefs

wijkhuijs zei

Hoi,

Wat een leuke prijzen!
Ik heb het geplaatst op:

http://5wondertjes@blogspot.com

https://www.facebook.com/priscilla.wijkhuijs

http://fotografiewijkhuijs.hyves.nl/

https://twitter.com/#!/wijkhuijs

Liefs Priscilla