1.7.12

En de winnaars zijn...

Wij hebben een leuke verjaardagsmaand gehad en gaan nu op naar de 5 jaar :)
De Give-away actie was een groot succes en de winnaars van de cadeaus zijn bekend:

Essie's, Fortune Cookie: Vera
*
Gribbeltje, Wenskaarten: Kimberley
*
LiLaLime, Ring: Iris (geen email adres van bekend)
*
De Blaffende Kip, Snor broche: Marlien (geen email adres van bekend)
*
Lekkerpuh, Cadeau pakket: Tania/Kreatita
*
ZusenIkke, Boekjes&kaarten: MadebyNijn
*
Sildotcom, Placemats: Dala Luz (geen email adres van bekend)
*
Essie's, Pasjes mapje: Rivka
*
MadebyMo, Waardebon: Kim
*
FeitoComAmor, Waardebon: Anja, Joke
*
Diversitijd, Kaarten: Priscilla
*
KaatjeenKo, Cadeaupakket: Petra (geen email adres van bekend)
*
Dreumesdromen, Cadeaupakket: Marieke
*
Jullswinkeltje, Tas hanger: Charlotte Marie (geen email adres van bekend)
*
Markita, Waardebon: Chantal (geen email adres van bekend)
*
Soley, Mini producten set: Paula, Els (geen email adres van bekend), Sanna

Allemaal van harte gefeliciteerd!!
Alle winnaars krijgen z.s.m. bericht. Staat er achter jouw naam (geen email adres van bekend) wil je mij dan svp je email adres mailen (info@essies.net) zodat ik contact met je op kan nemen.

En omdat we deze maand nog een klein beetje door feesten krijg je met de volgende code 15% korting in de webshop: feestinjuli

3 reacties:

Kreatita T zei

Wat superleuk om te zien dat mijn naam er ook tussen zit!
Alvast dankjewel!

Vera zei

Jeeeee leuk! Heb net mijn adres gemaild :D

Anoniem zei

wat ontzettend leuk dat ik een van de bofferds ben :) stuur gelijk even een mailtje!
DalaLuz