13.7.12

Stoere shirtjes & lieve rompertjes

Sommige van jullie zullen vorige jaar wel gezien hebben dat mijn dochtertje (toen 2 maanden) model stond voor de rompertjes van Olli en Jeujeu. Afgelopen zaterdag mocht zij weer model zijn, dit keer voor Het bonte schaap.

Eigenaresse Danielle deed een tijd geleden een oproep via Twitter waarin ze op zoek was naar ontwerpsters, dus meldde ik mij bij haar. Zij vroeg of ik een aantal ontwerpen wilde maken voor baby's & peuters voor op rompertjes en shirts. Dat liet ik mij geen twee keer zeggen en ging aan de slag. Ik stelde 4 van mijn ontwerpen beschikbaar: een aapje, boompje, baboesjka en uiltje. Ook was ze op zoek naar modelletjes voor haar nieuwe lijn, zo werd mijn dochtertje dus weer model.

 Foto's gemaakt door: Pascalle                   De vier firguurtjes van mijn hand

 Mijn dochtertje met mijn ontwerp en in één ontwerp van één v/d andere ontwerpers.


3 reacties:

Who is HandmadeByMo zei

Echt super leuk! Het model en de print natuurlijk ;)

Lique zei

Heb degene met het aapje besteld! :)

Essie's handcraft cuteness blog zei

@Lique Wat leuk!
Is hij voor je eigen zoon/dochtertje? Ik ben benieuwd hoe hij hem/haar staat.
Binnenkort zijn de figuurtjes in kleur ook in mijn eigen webshop op rompertjes te bestellen. Maar daar ga ik natuurlijk nog een blog over schrijven. Veel plezier met het aapje! :)