21.7.12

Twitter cadeau

Iedereen kent ze wel die Retweet & Win acties op Twitter (mits je Twitter hebt en gebruikt). Soms doe ik er aan mee maar niet te vaak. Ik vind het namelijk erg irritant wanneer iemand alleen maar Retweet en Win acties Tweet. Die persoon 'Twittert' dan alleen om iets te winnen.

Maar laatst kon ik het niet laten want Dee Amanda van de inspirerende blog Fair and softly goes far gaf dit mooie boek (Taking flight, inspiration & tecniques, To give your creative spirit wings van Kelly Rae Roberts) weg aan de eerste Twitteraar die reageerde en dat was ik :)
Lucky me!! Ik heb hem al ontvangen, snel doorgebladerd en het ziet er veel belovend uit. Binnenkort ga ik er in beginnen. Dee Amanda nogmaals heel erg bedankt!!

 De blog Fair and softly goes far                        Het mooie boek dat ik won